sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

horoskooppijumala


ehkä se hippi yritti tunkea pahoja tekemisiään johonkin kun sanoi että kusettivat minua kun kuunneltiin sitä bay laurelia
eikä ne tykännyt vaan muka kusetti mua kuuntelemaan ja tykkäämään. mikäs siinä, kuuntelen yhä edelleen joskus sitä bändiä.

entä jos meillä kaikilla on 2 meitä, toinen elää jossain toisessa rinnakkais ulottuvuudessa, minulla se muistaa kaikki
muistoni mitä olen tehnyt(?) kuuntelin facebookissa erään järkevän ihmisen juttuja, se sanoi kyllästyneensä väittelemään
itsensä kanssa ja huomas ajattelevansa että niin, ketä en jaksa kuunnella, ja havaitsi että on kaksi minua, toinen puhuu
toinen kuuntelee, ego on se joka puhuu. ja että jos kuulet jotain, kuuntele hiljaisuutta sen takana.

ääneni ottaa menneisyyteni välillä haltuun ja puhuu ihmisille typeriä asioita minun kauttani ja muiden, erittäin raskasta.
totta se ei ole(?)

natsit oli kuulemma kristittyjä, kun aluksi oli se kristalli yö, epäilyttävää, siis että eivät ole. ja ne eivät kuulemma
tappaneet yhtään kristittyä, en tiedä, en ole tutkinut.

ehkä nuo fiktiiviset ovat rinnakkais ulottuvuudesta, tosi yksinkertaisia ovat, ainakin puhuvat, joten epäilen suuresti.

hän ottaa minut käyttöön, laittaa minut itseensä, tekee mulle pahaa, eli minä teen hänelle pahaa, karma korjattu?
ymmärrättekö?

vesimiehen aikakauteen kuuluu oma henkilökohtainen usko, sitä kalojen aikakaudella vihattiin, väitettiin sitä pedoksi
miksi lie, kun kalojen aikakaudella oli yhteinen uskonto. aika suuri harppaus. kun kalojen aikakausi päättyi 2012. tai
se menee sellasena horisontaalina vinoviivana ja menee pikkuhiljaa enemmän, ja oli siis enemmän vuodesta 2012. tämä vino
viiva menee pikkuhiljaa enemmän ja enemmän. tämän takia oli jo vuotta 2012 ennemmin näitä ikäänkuin suunnan näyttäjiä,
ikäänkuin koska miten henkilökohtaista uskoa voi näyttää? sitä vaan eksyttää, joillain lailla, tosin jotain voi valaista
jollain lailla, joku lausahdus vaan saattaa saada tajuamaan sen isomman jutun sisäisesti assosiaatioina jota on kertynyt
itselleen ja se avautuu se juttu kokonaisuudessaan joka on vain ollut odottamassa sinun tajuamista. itse en siis täten
tiedä olenko todellisuudessa eksyttäjä jos se pitää itse tajuta ja ruveta fundeeraamaan, mutta kuten sanoin, joku
lausahdus saattaa avata sen suuremman, muistatte varmaan. en tosin tiedä onko ne nykyajan vesimiehen uskossa eksyneitä
keillä on yhteinen uskonto. en sitten tiedä pelottiko niitä silloin ennen kauan sitten kalojen aikakaudella jos ihmisillä
on oma usko, itselläni on joku kumma sellanen muistikuva, mutta mistä? jos se olin minä kauan sitten, en vihannut,
pelkäsin enimmäkseen, mutta olin vahva, enkä pelännytkään, uskoin vain. ehkä tämän pelon/vihan takia karma johdatteli
minut uskomaan vesimiehen aikakauteen näin vahvasti. en tiedä mihin karma minut seuraavaksi johdattaa, pitäiskö totella
aikakautta? vai pitäiskö puhdistaa karma, ja päästä taivaaseen minne lie, siis avaruuteen, yhteisöön jossa kaikki on yhtä
vai onko tulevaisuudessa, liittyykö taivas, avaruus siis tähän aikakauksiin, luultavasti jos kyseessä on horoskoopit,
ja sitä kautta avaruus jumala, kunpa vois kirjoittaa yleispätevän jutun, vai onko kaikki riippuvaista silti aikakaudesta?
ja ihmisen syvin uskomus on riippuvaista aikakaudesta, riippumatta karmasta? onko silti karmasta puhdas vaikka elää tässä
avaruus ajassa jossa horoskoopit vaihtuu? tällä hetkellä vesimiehen aikakaudessa. joillekin ihmisille on ihan turhaa
todistella, ne ei usko todisteisiin, uskoo vaan, mitä ei voida todistaa, helppo siihen on uskoa. en tiedä voiko sitä
todistaa pois, muuta kuin sanomalla että ei pidä paikkaansa, se on uskomatonta. minä henk. koht. en tykkää karman takia
pomppia sinne tänne elämissä uskossa uskomiseni takia. tykkään koko totuudesta. sielä ne ääneni kyselee miksi en usko
jumalaan. ne ääneni elävät jossain kaukana menneisyydessä, käsitykseni mukaan, toiset oppien minulta, toiset kiivaasti
kieltäen, osa taas mukaillen minua ja uskossa silti, haluavat seuraavassakin elämässä pysyä samassa uskossa. Kertyy
aina vastakappale, täten pitäisi olla karma puhdas, en tiedä voiko täydellistä uskoa olla, jos jumalalla on mielipiteitä.
kehittyykö sinne aito totuus, ja valheet hälvenee, ja entä jos ei ajatella uutta, säilyykö vanha, sielä pohjalla varmaan.
se 2000 vuotta sitten elänyt tyyppi selitti kalojen aikakaudesta siksi se ei enää päde, ne siis päti ennen, ei enää. on
typerää väittää olevansa paha jos ei usko häneen, se vaan promotoi häntä, kun ihmisillä on silti taipumus pelätä. no,
virhe käsityksiä voi syntyä.

'totuutta ei ole, se on järjen luoma'

ajattelin ruveta ajattelemaan, no, kun ajattelin ennen että minulle tulee hätä jos teen sitä tai meen sinne, rupesin
ajattelemaan että minulle tulee hätä jos en tee sitä tai en mee sinne. rupesi ajatuksissani helpottamaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti