tiistai 27. kesäkuuta 2017

spiritual falce

onnistuin täs yks päivä olemaan menemättä tupakille koko ajan kun sain hädän, en tiedä, mutta auttoiko kun omahoitajani
sanoi että älä käy noin useasti tupakalla tai jotain.

musta tuntuu välillä että oikein odotan sitä hätää, kummallista, tunnen sen vatsassani tai jossain, kummallista kun en
todellakaan halua.

ne skitsofreenit kuulemma eriytyvät sielustaan kun saavat skitsofrenian, ja kun ne kuolee, ne näkee elämänsä, sitten sinä
hetkenä kun ne sai skitsofrenian ne syntyy uudelleen, parantajien kai pitäisi hakea niiden sielut niille takas alisesta.

mä en kuule ääniä jos en mä kiinnitä niihin huomiota, mä ikäänkuin unohdan ne.

ne on sellasia mitättömän pieniä palloja joista lähtee ääniä jokapuolelle.

se yks yrittää että en kuulisi joitain itselleni mielenkiintoisia ääniä, en kyllä ymmärrä miksi.

ne ei saanu aiemmin epäillä, koska skitsofreeniset äänet eli minulla fiktiiviset eivät kuulemma epäile, nykyään ovat
saaneet 4 päivää epäillä.

yhdessä facebook ryhmässä puhuttiin 'live spiritually falcely' tai jotain, eli henkisestä väärin elämisestä, ehkä me
skitsofreenit sit eletään henkisesti väärin. ehkä me skitsofreenit ollaan joihinkin vääriin ihmisiin yhteydessä, miten
me saataisiin yhteys todellisiin henkisiin ihmisiin? olemalla heidän kanssaan tekemisissä?

ehkä me mielisairaat ymmärretään 'täydellisesti elämisen' jutut hieman väärin, ne on karma juttuja, kun me
pakkomielteisesti tehdään joitain juttuja, esim. astutaan tietyille laatoille tietyllä tavalla.

sillä yhellä 'kusipää ystävälläni' on ongelmasanoja gurullisesti jotka mielestäni saa sut jollain lailla virheelliseksi
esim:menee hermot.

jos siitä kusipää ystävästäni tulee sellainen kuin ajattelen, minulla on paranoidisia luuloja, koska ajattelen hänen
olevan paha, ja hänestä tulee sellainen. koska hän on äänenä paha päässäni, en tiedä onko hän ainoastaan tämän takia
ollut aina paha minua kohtaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti