lauantai 9. syyskuuta 2017

niiden jutteluita

se yks sanoi äskein toiselle että
-et kai sä kuvittele että se on oikea (puhuivat minusta)
kun tuli siitä kyse kun joku kuuli ääniä, ääneni siis, en tiedä onko se joku väliaikainen, vaikka se yks kieltää että
täälä ois väliaikaisia.

nyt se yks kutsui toista
-soot kyllä kunnon maalaisjuntti
aivan kuin maalaiset ois vaan kunnollisia, onhan ne kun kaikki tietää kaikkien tapahtumat ja niiden pitää pysyä hyvänä
että eivät saa huonoa mainetta.

ne väitti olevansa oikeita niitä henkilöitä joilta kuulostaa, ne on vaan eri vuosilta, siksi niitä saman henkilön ääniä
on niin paljon, mutta vähän epäilyttävää kun ovat olleet niin kauan mun päässä, tuleeko ne aina uudestaan samoilta
vuosilta ja ovat historiallisesti sillee eri versioita.

se yks sanoi että se nauraa mun jutuille koska ne on niin naurettavia, se menee sitten niin että se muistaa ne kun se
muistaa mille se nauraa, ja loppujen lopuksi sille selviää että se on järkiperäinen asia jolle se nauraa, sit se vittuilee
niistä mulle vielä, eikä ihmetellyt mitä kaikkea tietää minusta, ne on naurettavia joten se muistaa ne, vaikka ne
osoittautuu järkiperäisiksi, se väittää nauraneensa niille joskus monta vuottakin. vaikka ne on järkiperäisiä se ei
tarkoita että niillä olisi sen kummemmin merkitystä. nyt sitten selvis että jotkut nauraa niille joille se kertoo niistä
ja ne nauroi koska ne oli niin typeriä, ei ne nauranutkaan mulle. eli siis nauroivat hänelle, en tiedä pitivätkö häntä
naurettavana kuten oikea hän joskus asioita selitti, en sitten loppujen lopuksi tiedä kun sain skitsofrenian että onko se
vittuilua toi naurettavaksi kutsuminen vai oikeasti hauskaa, ennen siis ajattelin että se on vittuilua, näin jälkeenpäin
mietin että miks ikinä suostuin olemaan hänen kaverinsa niin monta vuotta, kai hän lopussa oli mukava, teki vaan jossain
piilomielentilassa minulle pahaa kuten on skitsofrenian jälkeen selvinnyt, jos se pitää paikkansa, ja kännissä.

nyt ne kertoi että joku on keksiny tekosyitä niille vihata mua, katsokaa kun skitsofreenejä aina äänet kiusaa, se yks
on koko elämänsä luullu että mä teen sille pahaa, en tee, mä vaan ihmettelen miks se on täälä ja jotkut se kiusaa mua.
kyllä nuo muutkin kiusaa mua, ainakin alussa kiusasivat.

nytkin tuo yks kertoi olevansa joku muu, sanoi että mitä sille oikein kuuluu, ja mainitsi oman oikean nimensä, sitten se
kertoi mitä siinä on vikana, se sanoi että se on vitun tyhmä jätkä, ja selitti jotain, mutta se on niin järkiperäistä että
en minä kuullut sitä. se yks kertoi että se haluaa meidän kavereista kavereita, sitten ne kysyi että kiusaako se aikanaan
niitäkin, eikä kuulemma vihaa, ne ajatteli tai kysyi totesi että ollaanko me jotain super kavereita.

se kun ne kutsui meitä pakanaksi, se on uskonnollinen sana jonka ne keksi, ei meidän pitäisi itseämme sillä nimellä kutsua
se on kuin kutsuisi itseään finniksi, ruotsalaiset täälä kutsuu suomalaisia finneiksi, tai ruotsalaiset itseään homoiksi.

se vittuili mulle aikaan mun henkilökohtaisista asioista joita en tiennyt, nyt selvisi että sitä ei kiinnosta ne tosi
asiat mitä me sille kerrotaan, se on niin vitun mystinen jätkä. nyt ne kysyi että
-ymmärräks säkään ittees?
ei kuulemma ymmärrä, mutta jollain lailla aistin että se vaan puree hammasta yhteen. vaikka ne väitti että niillä ei ole
hampaita(kuten ei mitään muutakaan kun ne ei ole fyysisiä, ovat pelkkiä ääniä vaan.)

nyt selvis että se naureskelee kun luuli että minä olen seonnut ja painelen kaikkia kummallisia nappeja, vaikka painelen
näppäimistöstä windowsin pikanäppäimiä. eikä se usko. ne kutsui sitä tyhmäksi, se sanoi
-olen vaikka tyhmä kunhan en ymmärrä.

ne kysyi että soot mystinen jätkä, sähän et tykkää mystisyydestä, en muista mitä sanoi. se vaan naureskelee, ne kysyi
että
-ooks ottanu jotain hauskuus ainetta
-mitä vitun hauskuus ainetta (naureskeli, yhä edelleen, enenemismäärin)

nyt se toinen sanoi sen suulla että
-en oo ottanu mitään hauskuus ainetta.
-en halua että se ottaa mitään hauskuus ainetta.
-vittu otanks mä hauskuus ainetta?(kysyi että ottaako, eikö se tiedä?)
-jaa eks ookkaa mystinen, oot vaan tyhmä?
-mielummin sitte vaikka tyhmä ku mystinen.
toinen se
-en moo mystinen enkä tyhmä
-jaa, minkälainen
-no en minkää lainen
jotenkin että,
-en kerro (joku kertoi sille ikäänkuin ehdotti)
-moon kummallinen (tuli jostain ilmi ja se sanoi, jotain tän perään vielä mutta en ole niin nopea että ehtisin kirjottaa)
-kummallinenko sopii sulle
ei vastausta, joko en kuullut tai ei sanonut, taas tuli yks niistä kuuluisista harhoista tyhjyyskohdista, aina kun
tulee tyhjyys, sen yhen pitää päästää jotain ääntä suusta, joten täydellistä hiljaisuutta ei voi tulla. yleensä
huohotusta.
-vittu huohotanko mä?
-huohota vaikka mielumminku puhut.

joskus ne toteaa että kukaan ei voi tietää kaikkea, vaikka jotkut välillä sanovat, eli luulevat tietävänsä kaiken.

nyt se kusipää kertoi että pistää mut itsensä tilalle niihin kohtiin missä sitä kiusattiin, jostain mystisestä tilasta
käsin että sieltä olisin jolleekin aktivoitunut että esim. siellä muistan déjavuu elämyksiä, jotka tajuan täälä kokeneeni
joskus aikaisemmin, tässä selittyy se, miksi muistan että miksi jotkut tyypit, muistissani jossain ovat kiusanneet minua
ilmeisesti se on mennyt niiden luokse vaikka ei edes tunne niitä, sitten jälkeenpäin vittuilee että ei se edes ole sun
kaveri, se on mun kaveri, kertoo mitä se on tehnyt joskus, kaikille tulee joskus niitä kohtia kaikkien kanssa että on
riita, niihin se vetoaa, ei pidä luulla välttämättä että sua ainoastaan kiusataan, katso vähän ympärille, jos muita ei
kiusata, sitten on asia eri, kuten me haukuttiin toisia homoiksi runkkareiksi ja mielisairaiksi alaasteella, joskus
6nnella-5nnelä luokalla. ajattelin että ne kiusaa mua, kaikkia me kiusattiin siinä kaveri porukassa, no, ehkä minä olin
sitten se ainoa joka ei kiusannut, kutsuin sitä yhtä vaan ambulantiksi(ambul-antti), se oli mielestäni hauska sana.
kun sen nimi oli antti ja minä olin anssi, se kutsui mua sit mutanssiksi, ja minä nauroin, en tiedä oliko tosissaan,
kyrpiintyikö se sitten? nyt, noi kai sitten, sanoi sen äänellä.
-vittu, tyhmä jätkä.
se aina sanoi noin tyypeille

-soot tyhmä jätkä jos puhut meinä
-me ollaan tyhmiä
-ollanko me tyhmiä
-ette oo (sit?)
-miten niin ette oo tyhmiä
-noku säki oot tyhmä jos puhut meinä
-me hakataan sut aina
-vittu, ootte te tyhmiä silti. mä en oo vaan tyhmä.
-vittu oothan sä tyhmä jos sä puhut meinä.
-no en minä muutu tyhmäksi.

nyt se yks totes että se meni sinne kattomaan mitä se oikein duunailee sielä, se sanoi että joutui jotenkin puhumaan kuin
minä tai minä niinkuin hän kaks kuukautta (sekottelevat joskus vuosia kuukausia päiviä ja viikkoja keskenään kun jotkut
teki niin, en kerro ketkä) se vaan sanoi että
-en mä pääse täältä pois
se kuulemma seikkailee mun vanhoissa teksteissä joissa tein niille kaikkea, ovia ja paikkoja ja sellasiä, esim planeetta
ö:n jossa on kaikki omituisuudet pahat tai jotain, en muista, se sai mut sitten tuhoamaan ne tekstit kun rupesin
pelkäämään niitä, ja se otti ne ittelleen, kun aikoinaan levitti mun yksityisiä tekstejä joita en ollut tarkoittanut
kenellekään.

-i have lost my will to live, where is it.
-what.
-my will to live.

nyt ne väittää että eivät ikinä nähneet mun unia, että eivät olleet ikinä olemassakaan silloin kun nukun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti