lauantai 6. kesäkuuta 2015

häiris, omega tabletit


voi hitto sitä aamuista tuskaa, en ollenkaan usko että selviydyn, mutta pian on kohtaus kuitenkin ohi. ostin omega tabletteja, ne kuulemma auttaa jollakin lailla aivoihin, tätä myöden skitsofreniaan ja verenkiertoon, tuli yöllä joku outo tunne sydämen kohdalle, jokin veti sisään päin. mulle tulee jokin omituinen olo silloin tällöin, tunteet menee omituisesti, joskus taas tulee sellainen olo että jokin katseessa vetää puoleensa, ilmeisesti mustat kohdat. niistä omega tableteista vielä, kun olin vanhempien luona, eräs fiktiivinen sanoi että ei saa häiritä, en muista, sen takia että olin vanhempien luona tai sen takia että minulla oli omega tabletteja, kiitos, sain olla rauhassa, katoin telkkaria ja välillä juttelin, koko ajan häslinkiä siis eli meteliä. remontti siirtyi tiistaille, saas nähdä toimiiko mokkula, toivon mukaan. niistä omituisista näöistä vielä, eli kun katse vetää puoleensa, näen esimerkiksi katon rösöisyydessä kuvioita/kuvia riippuen siitä mikä kohta on syvempi eli mikä kohta aiheuttaa enemmän varjokohtia. kuuntelen nykyään aika usein infected mushroomia. sain äidiltä kukan, jonkin kaktuksen missä on sellasia pitkiä juttuja, se hajos vähän kun fillaroin kotia, mutta sain täälä multaa, tosin jostain muusta kukasta. kukkien kanssa pitää kuulemma jutella, eräs kaverini sanoi siitä jo janssonkodissa, kysyi multa että jutteletko kukkien kanssa, silloin mulla oli usein ja paljon kukkia mutta mikään ei menestynyt, kaktuksen luulisi elävän pitkään, eläähän ne amerikan autiomaassakin pitkään ilman vettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti