torstai 21. huhtikuuta 2016

:'(


nychts - atmospheric ambient black metal

meni 3000 raja viime blogin avulla rikki, en kovin suosittu ilmeisesti, vai olenko? tuo
linkki jossa on minun kuva tossa oikealla väitti aikoinaan että sielä on vieraillut 20 000
vierailijaa, mutta se tieto katosi kun päivitin sen enkä saa sitä takaisin vaikka
asetuksissa pistin että näkyy. tiedoksi että painakaa f5 näppäintä niin se reloadaa sivun.

muistan kun alle 20 vuotta sitten minulla oli todella huonosti asiat, ryyppäsin
viikonloppuisin kotiviiniä, kuuntelin bay laurelia ja itkin, soitin äitille tekeväni
itsemurhan, soitin myös kaverilleni että huomenna mua ei varmaan enää ole, minulla oli
terävälineet, mutta ei siitä mitään tullut, kaiken lisäksi terä sattui. ei ole enää mitään
aikeitakaan ryhtyä moiseen, minulla on skitsofrenia ja oireet on täysin päinvastaiset,
minun on pakko selviytyä, päivittäistä tuskaa, mikä on kyllä helpottanut viime vuosina,
mutta ne sanoo nykyään että -sä et kuule mitään järkevää joten me ei puhuta mitään järkevää
ei ole ollenkaan mitään mielenkiintoa kuunnella samoista aiheista puhuvia ääniä kuunnella
päivästä toiseen, pitää vaan keksii tekemistä, itse väsäilen tietokoneella melkein kaiken
aikaa, nyt kuuntelen black sabbath discographyä joka vie 9.72g tilaa kovalevyltäni. minulla
on 2 teratavun ulkoinen kovalevy, 200€ maksoi. nyt ajattelin kuunnella cathedralia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti