tiistai 13. kesäkuuta 2017

sit ruuna

juttelimme jonkun viisaan miehen kanssa karmasta, tuosta joka oli edellisessä viestissä, se totes että 'karma loves
everyone'(karma rakastaa kaikkia)

äänet väitti että joku yrittää välittää mulle tietoa, jota en kuule, ainakaan normaaleilla metodeilla, kuten
skitsofreenisesti, ja jos en kuuntele tai tee mitä ne sanoo, niin ne tekee mulle hädän, ehkä mun pitäisi pistää näihin
viesteihin myös tarot kortteja, tai perustaa uusi blogi.

tuosta edellisestä viestistä vielä että miten saisimme tietää ketä olimme edellisessä elämässä, joku äijä laitettiin
hypnoosiin, se vietiin kohtu aikaan, sieltä sitä vielä kauemmas, tzadaa, se oli joku toinen ihminen, sellanen joka vihas
homoja, ja nykyisessä se siis oli homo, karma toimii. tai sitten se oli joissain aikaisimmassa elämässä ollut sellanen
joka on intialaistyyppineen, joka siis uskoo karmaan

mut aikoinaan hakattiin, nykyään äänet väittää että mulle olisi syötetty lsdtä ja hakattu, sitten se yks oli sielä nurkan
takana mun takana ja puhui mulle hiljaa tai jotain ja kuulin niitä sen ääniä muiden ihmisten ääninä. se tapahtui sillä
lailla jotenkin että ne puhui mulle järkeä, koska se kusipää 'ystäväni' oli käskenyt, sitten minä kaaduin jostain
syystä, se yks tuli ojentamaan mulle kättä että olisi nostanut mut pystyyn, luulin että se tulee hakkaamaan, joten
potkasin munille, ne sopi niin osuvasti siihen kohdalle, vaikka ei missään tapauksessa saisi, sit se hakkas mut, ja joku
toinenkin tuli sitten hakkaamaan mua, muistan että olisin paennut ja joku musta pallo olisi ajanut minua takaa, mutta
muistan oikeasti että menin vaan jonnekin ja kerroin jotain typerää yhelle pullonkerääjälle, sen jälkeen menin mäkkiin ja
sitten en taas muista minne menin, baariin varmaan.

varmaan osa niistä luuli mua homoksi kun en ikinä iskenyt muijia, mutta olen selittänyt tuola jossain kauan sitten minkä
takia en voi, sit tuo yks ei voinut myöskään koska matki minua, ja olisi ikuisesti jäänyt ilman muijaa jos olisi mua
matkinut. jossain vaiheessa se sitten iski muijan, en tiedä olinko puhunut sille järkeä, kun aina ihmettelin miksi
sillä ei ollut muijaa. ne väitti että en uskaltaisi, tietenkin uskaltaisin, mutta en voi, joten en iskenyt, enkä vieläkään
iske. eli en ikinä ole menettänyt poikuuttani, muistaakseni. mut muijat on yrittäny iskeä mua.

ota kylmää vettä melkein lasi täyteen, pistä mikroon (vaikka mikro tuhoaa vitamiinit, vedessä niitä ei ole, joten ei
väliä) sitten laita sinne mate teetä, anna sen sekottua, laita kylmää vettä jos et voi juoda kuumana, sitten sellasesta
pienestä sitruunapullosta alle tee lusikallinen sitä joukkoon(yllä kuva pullosta), ja sokeria jos haluat pilata sen, sitten juot sen. itse
pistän tee lusikallisen sitruunajuttua sellaseen 0,5 pulloon ja juon päivän mittaan, sitruuna ottaa verestä lääkkeistä
joitain osia ja laittaa sut kusemaan ne pois, en muista mitkä osat, mutta kai se menee noin.

onko ne niitten tyyppien ajatuksia jotka puhuvat noille, sellasia että ne ei vaan tiedosta niitä.

nykyään skitsofreenikoilla on taas huono maine, epäilen että se johtuu siitä väärinkäsityksestä että lääkekannabiksesta
tulee skitsofrenia ja meitä skitsofreenikoita luullaan kaikki kannabiskäyttäjiksi, ja kannabiksen käyttäjiä
skitsofreeneiksi.

jos muutan menneisyyttä, onko sielä joku todellinen jonka historia ei enää liity minuun vaan on oma itsensä? kuulen
siis menneisyyden ääniäni jotka muistaakseni ovat erilaiset kuin minä koin ne.

nyt mä ratkaisin keitä ne fiktiiviset on, jos me synnytään sinne tänne ajassa kun kuollaan, meillä on kaikista ihmisistä
henkilökohtainen versio, ne on niitä, jos synnyn yhdeksi äänistäni, ei se liity siihen millään tavalla mikä toi oli toi
'oikea' täälä fyysisessä maailmassa joka oli eri kuin se minun versio joka on sisälläni. en sitten tiedä pääseekö tänne
meidän henkilökohtaiseen tilaan jossa on kaikki minät yhteistä minulle ja kaikille niille joihin olen yhteydessä. eli
kukaan täälä fyysisessä maailmassa ei voi syntyä minun versioikseni, en itse henkilökohtaisesti ainakaan halua syntyä
niiksi jotka tunsin tässä elämässä, mutta luin jutun että ihmiset voi reinkarnoitua ajassa minne tahansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti