keskiviikko 21. lokakuuta 2015

heip taas


    hyvät sanat, en tosin viiltele ranteita.


söin italian salaattia, siinä on kinkkua, vähä pitää välillä syödä, kuten jouluna, se on

must. tuli kummallinen olo, ei varmaan kiinnosta. sohwa. mulla on hyviä biisejä tuola

jonossa, tulee aikanaan. mulla on kunnon subwoofer stereoissa, ei aktiivikajuttimissa,

joita mulla ei oo ollenkaan. aktiivikajuttimet on ne jotka tarvii tietokoneen lisäksï

seinävirtaa. kuulin skitsofreenisesti muka olin lapsena sanonut "kaverille" että -mä kuolen

27 vuotiaana, mitään ymmärtämättömänä hän kysyi että miksi, mä siihen että -koska

rocktähdetkin kuolee, se siihen että -sun pitää siis kuolla koska joku rocktähti, hän

nauroi koska ei pitänyt siinä mitään järkeä, lapsen järjellehän tuossa ei mitään ideaa

ookkaan, eikai nykyään minullekaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti