tiistai 26. heinäkuuta 2016

pois

uriah heep - lady in black. hurjat hipit :)
mä näin sellasia mustia, ei hahmoja vaan ikäänkuin kuvia, sellasia että ne vois ihan hyvin olla kaappeja tai jotain, tarkemmin muistellen olen nähnyt niitä ennenkin, mahdollisesti ennen skitsofreniaa. epäilen että joku liikkuu jossain ja on herännyt juuri ja minä näen sen silmistä jollain tavalla kun on yön ollut nukkumassa sitten aurinko ottaa silmiin ja näen mustia hahmoja jotka sielä ovat kaappeja, ja ilmeisesti sielä on vielä ihan pimeetä, sielä huoneessa siis, ne kaapit ovat pimeässä ja valo saa ne erottautumaan silmiini. nyt se yks voi kuulemma vaihtaa mun tunne tilaa, mielentilaa miten vain. en voi erottaa niitä kun en tiedä mitä ne tarkoittaa, varsinkaan mielentilaa, ainoa mielentila mitä tajuan on ajattelu, jos enää sitäkään kun äänet vie kaiken aikani ajattelulta. silloin tällöin voin ajatella, esim. kirjoittaessani, tai ajatellessani mitä kirjoittaisin. mulla ei pariin päivään ole ollut ongelmia herätessäni, päivällä täs yks päivä herätessäni ei ollut ongelmia, sellanen että onkohan minulla tämä olotila koko lopun elämääni, aika lohdutonta oli. itse syytöksia ajatuksista ja teoista joita en ollut itse aiheuttanut. sieltä on kuulemma mahdoton päästää fiktiivisiä pois, minä kuulemma joskus sanoin että menkää pois niin sinne luoutui minun päähäni sellanen paikka nimeltään pois ja ne meni sinne ja olivat yhä minussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti