sunnuntai 7. elokuuta 2016

hirvee olo aamulla

deep purple : child in time

joskus aamulla pelottaa että tuleeko mulla olemaan aina tällainen olo, koko elämän, sellanen hätä olotila,
sukulainen sanoi että psykoosi, mutta hoitajat täälä sanoo että ei se oo psykoosi.

en tiedä kuinka kummalliselta tämä vaikuttaa mutta olen sitä mieltä että äänet aiheuttaa mulle hädän, pystyn silloin
tällöin ihan hyvin ottamaan päiväunet ilman ongelmia, äskeinkin, sitten yleensä aamulla tulee hirvee olo jolloin luulen
että tämä tulee kestämään koko lopun iän. tulee mieleen että aivan kuin joku kostaisi mulle jonkun teon vaikka mitään
pahaa en oo tehnyt, skitsofreenit eivät kyllä kykenekään, olen sitä mieltä. ehkä se on tämä skitsofrenia joka saa ne
luulemaan että olen tehnyt jotain pahaa koska ne äänet vittuilee mulle kaiken näköistä, jos enää, ne aina sanoo jollekkin
muka uudelle että tämä ihminen, minä, sairastaa skitsofreniaa tai jotain muistaakseni. siinähän vittuillaan ihmiselle
minkä syystä, sitä en tiedä, näillekin se rupesi aikoinaan valkenemaan ja toi yksi kertoili sitä kaikille että ihan
turhaa vittuilla kun täälä vois olla mukavempaakin. vaikka silloin tällöin tämä yksi, sama ketä keksi tuon äskeisen
että olen homo, tai oikeastaan kopio/toinen versio siitä, tässä toinen versio tarkoittaa samasta ohjelmasta tehty kaksi
eri ohjelmaa. ja kopio siitä oikeasta ihmisestä tämä tänne jolla on siis todellinen hän fyysisessä maailmassa, se, tai
joku keksi että täälä on 4 fyysistä tyttöä jotka tietää jotain ja niillä on kaikenmoisia taitoja, ja noilla
fiktiivisillä ei ole kuin taito puhua ja osata niitä kirjaimia joihin oli tuo linkki jossain tuola alhaalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti