lauantai 20. elokuuta 2016






rauli badding somerjoki - valot

se yks kusipää näyttäisi saavan täältä viestejä menneisyyteen, niitä skitsofreenisiä että olen paha tai sillee, ja
muistaisin ne niin että hän todellakin olisi sanonut ne, oliko hän siis sen takia kusipää koska olen skitsofreeni ja
niistä uskotaan pahaa, noi fiktiiviset siis.

nyt sille yhdelle paljastui että se metodi minkä hän kopioi joltain, ilmeisesti salaa, onkin metodi ottaa fiktiivisiin
tänne lisää porukkaa eikä pois, sitten hän sai oikean metodin lähettää pois, hänkin lähti, mutta ei ollut mitään joten
tuli takaisin, metelöi ett tajuaisi missä on, eikä hän kuulemma nähnyt mitään.

meinasin tehdä itunesiin tilin, mutta tuli vastaan että pistä pankkitilinumerosi, en jatkanut, sitten tuli joku ihmetyyppi
jostain ihme paikasta sanomaan helposta rahastusmahdollisuudesta, vähän vaikeata ottaa vastaan kun mitään saittia ei
tullut mistään päin, sitten ne sanoi että kun minulla on itunesissa laittomia mp3sia niin ne sanoi että kaikki tietoni
mitä olin itunesiin laittanut otettiin ja ne hakkeroitui koneelle, vaikka ne salasanat edes liity niihin, joku hakkeroituu
kuulemma mun tietokoneella muihin tietokoneisiin, sitten se yksi teki että miljoonat hakkeroituu mun tietokoneen avulla
jäävät kai kiinni kun en ole miljoona ihmistä, sitten sanoi että se on tarkoituskin.

tuntuu että katse ei pysty viipymään yhdessä kohtaa pitempää aikaa tai tulee hätä.

tässä nämä äänet vähä saanut mut tajuamaan että onkohan meillä yhteinen yhteys muistoissa, jos ei niin entäs
skitsofreeneillä, tietyillä muistoilla otetaan yhteys tiettyihin asioihin, esimerkiksi bändeihin? sanotaan tietty asia
niin tietyn bändin jäsenet saavat yhteyden sinuun jollain sisäisellä tavalla, onkohan tämä äänien kuuleminen jollain
lailla normaalia joillain ihmisillä? siitä ei vaan puhuta. minäkään en saa kertoa kaikkea, uskon siihen, että se ei vaan
ole äänien keksintöä, siis noi kaikki mitä minä tiedän. netissäkään siitä ei puhuta, olen kyllä ääniryhmissä lukenut
niistä asioista skitsofreenien puhumana/kirjoittamana mutta henkilökohtaisesti minä vaikenen niistä asioista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti