torstai 27. lokakuuta 2016

matrix, fiktiiviset ja humanoidit

olin edellisessä tekstissä väärässä, uskovatkin olevan matrixin ulkopuolella, käsittääkseni fyysinen maailma on matrix.
minä kuulemma olen jossain erikoismaailmassa niiden 38 sienen takia jotka söin kotonani.

se yks niistä kuulemma saa mulle aikaiseksi sen huonon muistin kun ulkoistaa(sisälläni) mun ajatuksia, sanomalla ne.

mä en kuule niitä jos mä en tiedä jotain asiaa mitä ne sanoo.

ehkä valmistaudun tuolla hätä -tunteella johonkin uuteen. henkiseen asiaan, kuten humanoidit sanoivat tuolla tekstissä
yhdelle naiselle. henkinen ja hengellinen tila on eri asioita.

ne fiktiiviset, eli ne ihmiset joilla on todellinen ne todellisuudessa ja ovat täälä vain fiktiivisesti, ovat kuulemma
joidenkin muiden ihmisten ottamia, unohtaako ne sitten sen että ovat joitain muita. jotkut sielä matkivat minua ja saavat
minut täten unohtamaan asioita.

mulla kuulemma tulee hätä siitä kun mä laskeskelen kuinka kauan pidän piippua suussa kun sytytän sen.

mä näin sen yhden humanoidina, sellasta samalla lailla arvoituksellisesti puhuva tyyppi, sillä oli läpinäkyvä kypärä
päässä, se puhu jonkun laitteen läpi. sen laitteen läpi kuulemma niitten humanoidien kieli muuttuu englanniksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti