lauantai 15. huhtikuuta 2017

kannabis


se yks on ottanut multa muistin ja minä sain häneltä muistin, se on sellanen että mikään ei pidä paikkaansa, ja olen
tottunut siihen vuosien varrella.

niillä on kohtalo puhua kuulemma joitain asioita, minä aistinkin ne välillä, joku aikoinaan jokin aika sitten sanoi
pistäneensä asioita tai sanoja jonoon joita noi sitten sanoo, kunpa voisin vaikuttaa siihen, eivät ehkä puhuisi noita
yksinkertaisia asioita, en tosin tietäisi mitä sinne laittaisin. aikoinaan kirjottelin niitä kun juttelin jonkun,
ilmeisesti hengen kanssa, eikä ne tykkää jos niistä puhutaan tai ainakaan jos niitä keskusteluita kirjotellaan. kun
yleensä me skitsofreenit ei saada äänien mukaan kertoa keitä sielä on. tai keiden kopioita.

musta välillä tuntuu että aivan kuin haluaisin hädän, silti kiistän tämän asian.

nyt se kusipää 'kaverini' sanoi, muistan että menneisyydessä joskus 20 vuotta sitten että ei enää vihaa mua, silti tuo
fiktiivinen se vihaa vieläkin, se on kuulemma niin mukavaa kiusata sellasta mikä ei tee asialle mitään, hän on mm.
uskotellut kaikille että puhun väärinpäin. sen se on myös uskotellut että puhun kuinka päin vaan että olen homo niin olen
silti homo. kysyin yheltä tutulta että mitenkä minä nyt tuon todistaisin, se kysyi että ai sen vai että olet homo. sit
mä sanoin että sä puhut sit väärinpäin. sit se keksi et sekin puhuu väärinpäin koska ymmärsi sen että en ole homo. mä
kuulemma nussin sen mielestä jotain, se ei vaan sanonu, vai sanoiko? sit se yks keksi että sen takia koska minä halusin
pettää sitä että se jättäis mut. sit se homo suuttui ja ne toiset huomas että se on tiennyt sen kun väittää että minä olen
nussinut jotain eikä se välittänyt vaikka tälläkertaa välitti. se väitti kun minä rakastuin yhteen naiseen jolla on isot
tissit niin sanoin että ei sillä ole väliä onko sillä isot vai ei, se ymmärsi että en tykkää, se sanoi että pienet tytöt
on seksikkäitä kun niillä ei ole tissejä, yök. minä kuulemma olen väittänyt että kaikki tykkää homoilusta vaikka eivät
olekaan homoja(?)

mulla on kaikkea sellasia muistikuvia että mua on viillelty tai jotain veri juttuja, kun olin niin surullinen kun
kuunneltiin bay laurelia, 2hta ensimmäistä levyä, ne rupes sitten väittämään että eivät sitä oikeasti edes kuunnellu että
ne vaan kusetti mua. ku siitä tuli sivarissa hippi vaikka hipit on varmaan kuollu ku ovat niin vanhoja :)

ne kuulemma 2 saa tietää aina mitä mä ajattelen muistan tai tiedän, sitten ne kaikki muut saa tietää joskus noita asioita

täälä on nuo sitten on me, vaikka nuo saa sanoa itseistään me, ja niistä jotka on me että nuo, siis niistä jotka ovat me.

minä muistan joitain muistoja, sitten mulla on yht'äkkiä kadonnut muisti että en enää muista sen jälkeen, ilmeisesti
ihmiset muistaa pieniä pätkiä elämästään, ei kai me kaikkea voida muistaa, vaikka väittävät että tuo yks on ottanut
kaikilta maapallon ihmisiltä muistit pois. nykyään kuulen mitä se yks on ruvennu juttelemaan jonkun kanssa kun olen
menettänyt niiden jälkeen muistini, niiden tekemiä jipposia eikä ollenkaan totta? näin oletan. aika pirullista jos
kiusaavat äänet päässy menneisyyteen juttelemaan minusta oikeille, varsinkin jos niiden päämäärä on vaan kiusata.

luulen ainakin, että välillä nään niiden kaikkien naaman jollain tavalla.

mä en yhteen aikaan saanu juoda vettäkään, se oli niin helppo toteuttaa että en sitten juonut, olen jo pitemmän ajan
saanut juoda vettä, mutta huomasin että tänään juon vettä, join ennenkin vähän vettä, sen jälkeen kun siis sain juoda.

nyt tajusin, se yks on ottanut mut ja väittänyt itsestään asioita minun kauttani, että ei valehtelisi. ja kaikki
luulisivat siinä samalla minua siksi iljettäväksi lurjukseksi.

äänet väittivät että se ei ollut hitlerin idea ruveta tappamaan niitä tyyppejä, se oli hänen alamaistensa idea, ja hän
pääsi taivaaseen, mutta halus mielummin helvettiin, koska uskoi jotenkin jollain lailla saaneen ne tappamiset kai aikaan.
hitlerillä oli kuulemma kellarissa juutalainen vaimo.

se homo kuulemma pistää kaikki homoilemaan mun kanssa jos ne auttaa mua, jotta tajuaisivat kuinka hyvältä se tuntuu ja
vihaisivat minua, minun perseeni kuulemma tuntuu niin hyvältä. kiistän että olisin antanut kenellekkään persettäni.

käytin kerran kaverin kanssa edellisessä paikassa missä asuin maizenah siemeniä, ne piti laittaa hampaiden väliin, siinä
oli kaks lukemaa joista piti valita, minä valitsin pahan. enää niitä ei myydä, on vaan kaks eri laatikkoa missä molemmissa
myydään jauhoa, kuulemma minun takia. niistä kuulemma joutuu toiselle puolen, ikävöin vanhempiani jos en näe todellisia
niitä enää koskaan, pääsee kuulemma näkemään jos käyttää niitä uudelleen.

kannabiksia on kaksi erilaista kasvia, toinen on uros toinen naaras, ennen minulla oli ongelma muistaa kumpi on kumpi
sitten muistin, miehessä on siemeniä, eli siemennestettä, uroksesta saa siis siemeniä. toinen on naaras, en vaan tiedä
kumpi näyttää miltä, koska vain toinen pistää sinut muuntuneen tajunnan tilaan. sen voi määrätä jollain lailla kumpi siitä
kasvista tulee. siis uros vai naaras. kannabista saa kasvattaa mutta siitä ei saa ottaa osia irti.

sieniä väitetään myrkyllisiksi sen takia että ihmiset eivät söisi niitä, todellisuudessa ne on psykedeelisiä. sen saa
tosin keittämällä irrotettua siihen veteen, eikä ne sienet enää ole 'myrkyllisiä'.

mulla kuulemma on paha tahto itteeni kohtaan, käsitin että ihmisellä pitää olla 'affirmation', niitä ilmeisesti joita
käytetään kun meditoidaan, toistaa jotain lausetta, se on tahtoa jollain lailla.

se on se naaras kannabis kuulemma joka pistää sittenkin sekaisin, uros on psykedeeli jota käytetään pistämällä sitä vähän
naaraan joukkoon ja poltellaan tai pistetään suuhun pitkäksi aikaa niin pääsee siihen muuntuneeseen tajunnan tilaan. huom.
tämä on ääniltä kuulemaani joten en voi olla varma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti