perjantai 7. huhtikuuta 2017

aamu ahdistus pois

tällä sain aamuahdistuksen pois!


nyt se yks keksi että kun se halusi nuorena kuolla 27 vuotiaana ku kaikki rokkarit kuolee silloin, sit ku se tajus että
se tulee kuolemaan silloin, se ei enää halunnutkaan, eikä kuollut.

tuo yks ääni sanoi että se kuulee äänet mitkä on tarkoitettu sille, puhuuko joku mulle siis? miks kaikki ei kuulla niitä
ääniä jotka on tarkoitettu meille, onko joku ottanut ne käyttöön?

kysyin tuolta yheltä facebook sivulta kun tuli kysymykseen kapinallisuus ja henkisyys, että onko kapinallisuus sitä että
uskoo omaan viisauteensa, vastaus oli kyllä, ja mainittiin kyllä että kapina on toki turhan voimakas sana. en sitten
tiedä onko yhteiskunnassa jotain viisasta yleisihmistä, esim. onko kaikki viisaat miehet joita sitten totellaan olleet
kapinallisia?

ne tappelee nyt siitä kun eivät saisi puhua kun eivät tiedä onko mulla hätä, se yks sitten kuulemma tietää. en tiedä mitä
toi on mieltä joka sanoo että saavat puhua kun kuulemma ymmärrän että minulla on skitsofrenia ja tulen kuulemaan aina
ääniä. periytyykö nää äänet seuraavaan elämään.

musta tuntuu että en enää oikein tunne itteeni, olen ihan sanaton, minulla ei ole mitään ajatuksia päässä, edes sitä jos
sellainen nyt on joka sanoo että olen anssi.

ne äänet välillä sanoo elävänsä eri vuosina, joskus jopa satoja vuosia, äskeinkin se yks sanoi että ihmisillä ei
tulevaisuudessa ole sukupuolielimiä, vaan ne kasvatetaan laboratoriossa, aikoinaan se yks ääni yritti selittää sille
tvtä ja tietokonetta, ja se sanoi että sillä on tietokone, vaikka on satoja vuosia mua takanapäin. sillä yhellä on tv, mut
niillä vaan ei ole kanavia, tietenkään, jostain syystä sillä silti oli töpseli.

ne kuulemma haluaa tappaa sen nisti ittensä 27 vuotiaana (nisti=käyttää päihteitä ja lukee kirjoja juice leskisen mukaan)

itseasiassa äänet sanoivat että ne eivät jaksa odottaa, tämän takia joudun odottamaan lääkettä kämpässäni ja menemään sen
jälkeen kun kaikki muut ovat käyneet, se ei olekaan että minä en jaksa odottaa.

jos herään yöllä minulla ei ole masennusta, sitä aamu masennusta joka minulla on jos herään aamulla, tästä päätellen
joku aiheuttaa sen.

ajattelin eilen tilata ristin väärinpäin, vaikka minun nuoruudessani kaveriporukassa ajateltiin että se on risti oikein
päin, en tiedä ymmärrättekö, seuraavana aamuna ei ollut aamu ahdistusta, sitten otin ja tilasin sen ristin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti