torstai 18. toukokuuta 2017

noita anarkia rikkoontunut daavidin tähti(vai mikä se oli)

nyt se yks manifestoi sinne yhen noista lisää joka antaa sille musta sellasen kohdan minkä tieto on tarkoitettu hänelle
ja sitten se tyyppi katoaisi sen jälkeen, väittivät samaan syssyyn jotain jonka unohdin.

ton hoitajan (oikeasti ohjaaja mutta sienet ei ymmärrä ohjaajaa, mitä ne ohjaa) otettiin valokuvia kameralla ja pistettiin
mun koneelle niin toi yks keksi että tee sellainen ohjelma joka pitää sen kameran kiinni mun koneessa, ja ottaa sieltä
ilmeisesti tietoja, vaikka se ei ole mun koneessa kiinni enää.

joskus keksin että me joudutaan taivaaseen, nyt ne keksi menneisyydessä ilmeisesti, että pakanat joutuu taivaaseen.
eikä pääse enää aliseen tai, en tiedä pääsikö ne alunperinkään yliseen.

se yks sai tietää että on jo 3nnella luokalla pilannu mun elämän, siitä on 29 vuotta, sanoi olleensa täälä ainoastaan sitä
hetkeä varten kun pilaa mun elämän, ja tajusin että kaikki alkasivat olemaan hiljaa, tosin se oli väliaikaista. sanottiin
että se joutuu palaamaan sinne 3nnelle luokalle.

minä kuulemma aikoinani parantelin mun mennyttä elämää, nykyään tuo yksi pilaa niitä uudelleen, syyksi se että joudun
hänen mielestään elämään ne kohdat uudelleen kun kuolen, se on tietenkin valhetta, koska se on tuo kusipää 'ystäväni'.

minuun rupesi jo aikoinaan ennen skitsofreniaa tulemaan naarmuja joihin ei ollut mitään järjellistä selitystä, eli mitään
syytä, ajattelin jo silloin että ne on humanoidien tekemiä naarmuja, totta se ei ole... luultavammin.

nyt nuo eräät sanoivat että eivät halua olla missään missä olen, eräät on niitä jotka kuulevat mitä kuuntelen ja näkevät
silmistäni mitä minä näen.

nyt se yks sanoi että se käski aikoinaan tuon yhden auttamaan kun mä tein jotain mukavaa että se pilais sen, vaikka se
väitti sille että sitä rupeaa pelottamaan, ai nykyään skitsofreniassani mua rupeaa pelottamaan menneisyyden tekemiset
joten se käski ottaan ne pois?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti