perjantai 26. toukokuuta 2017

unista




se yks kuulemma antoi noille toisille talon asukkaille kyvyn nähdä, tai tietää kai todellisuudessa, niin mun asioita,
olen ihmetellyt mitä ne kattoo mua, mutta eihän se ole mahdollista. kaikilla niilläkin on teoriassa noita fiktiivisiä
päässään vaikka sillä nimellä tuskin niitä kutsuvatkaan.

mulla on tinnitys, ajattelin että jos äänet tulivat sen avulla, koitin avata sen avulla ääniä, keskitin kuuloni siihen
se rupesi aaltoilemaan, aaltoilutin kuuloani sen mukaan, sitten yritin avata sitä, ei toiminut, ehkä koska minulla on jo
skitsofrenia. se vaan lisääntyi, olen huomannut muutenkin että se tulee vain jos pistän korvakuulokkeet korville, se
tulee jopa silloin kun ne ei ole edes päällä.

näin viimeyönä todelliselta tuntuneen yön, se alkoi siitä kun menetin muistini, ajattelin että olen menettänyt muistini
olin piippukaupassa, se sanoi että olet rikkonut bongin kun kysyin jotain, en nyt mene sen syvemmälle unessani, ajattelin
koittaa seuraavana yönä tai joskus kun saan sopivan kohdan unessani, sanoa että menetin muistini, mitähän tapahtuu.

viime yönä näin unta että en muistanut missä asun, sitten tajusin että minulla on kaksi persoonallisuutta päässäni ja se
toinen tiesi missä asun, rupesin nauramaan unessani.

huomasin että luulin että jos kuuntelen levyn loppuun, sielä lopussa oli live biisejä jota en normaalisti kuuntele, niin
pääsen vanhempieni luokse, niin että siinä oli jokin mystinen yhteys.

mua ei paljo kiinnosta että mun päässäni olisi oikeita ihmisiä, koska mun pää on yksinkertaisesti niin paljon valheita
minusta, en tiedä, mutta ehkä ihmiset ottaa näissä olevista tiloista saamansa viestit ihan tosissaan, luulevat olevansa
jotain ihme hörhöjä, netissä kaikkia pimeitä ihmisiä jotka luulevat olevansa yhteydessä humanoideihin, ei se mitään,
jollain lailla itsekin uskon sentään joihinkin asioihin. sori niille jotka uskovat olevansa yhteydessä humanoideihin ja
muille sekopäille, itselläni kun on toi skitsofrenia ja kuulen ääniä, niin en usko kuulevani oikeita niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti