sunnuntai 17. syyskuuta 2017

fiktiivisiä tietokoneita

ei kuulemma voi tehdä tietyille ihmisille pahaa, tai joku sen puolella tekee sulle pahaa, ne ei usko siihen, nyt tuli
asia ilmi, ja niille tapahtuu jotain, eivät vaan ole ymmärtäneet yhdistää sitä.

ne sanoo välillä
-ilmeisesti ei todellakaan
sitten joku sanoo että ei noin voi sanoa, epäilevä ja absoluuttinen sana yhdessä.

niillä on sellasia fiktiivisiä tietokoneita, toimii pikkuukkojen avulla mitkä on sen sisällä.

mietin että jos minä muutan menneisyyden minujen elämää, joilla on ihan oma historia, miten se voi vaikuttaa minun
muistoihini? kun tuo yks kyrpiintyi(kuten hän kutsuu) kun minä muutin ne, sitten hän muutti ne takas, ja minä voin
muuttaa niitä yhä edelleen sen jälkeen kun hän muutti ne takas. mutta siinä on kuulemma sellainen ongelma että minä joudun
elämään ne kuolemani jälkeen uudestaan, se oli aikoinaan sen tekosyy hänelle muuttaa niitä.

nyt se yks väittää että kun krishnalle uhraa ruokaa, se syö silmillään, se on aina syönyt ne, krshna sulkee silmänsä ja
syö ne, tai toivoo tai jotain, ja se syö ne, se pyysi krshnaa sulkemaan silmänsä. nyt se yks sanoi että eihän se ole edes
hyvää ruokaa.

ne aikoinaan kirjoitteli, teorisoi, eli manifestoi, että jos joku tulee tekemään mulle tänne missä asun pahaa, ne muuttuu
näkymättömäksi, kaiken lisäksi ei voi koskea minua, ja ennen kun ne kävi, tän paikan tilalla oli vaan kasa lautoja, vai
oliko se edellisessä paikassa missä asuin, en muista. jotkut pelkää kun ne muuttuu näkymättömiksi täälä, kun toiset äänet
sanoo että
-kato ittees, nääks säkää ittees.
ne joskus ihmetteli että miten ne kävelee lattialla jos ne ei voi koskea mihinkään, en tiedä miten käy jos kävelevät
portaissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti