lauantai 23. syyskuuta 2017

yhtäkkiä muistin miten pääsen kontaktiin joidenkin kanssa, no, en tiedä keiden kanssa, kun olin mielisairaalassa, olin
tässä asennossa kokoajan, päivät ja yöt, kävin vain syömässä, tai no, alussa ne toi ruoan mun huoneeseen ja söin sen
jos ketään ei ollut katsomassa, olin mahallani. tämä kaiketi auttaa hätäänkin.

niillä oli myös sellasia koneita, piirsi tai jotain, jonkun napin ja mitä sillä tekee ja kirjoitti sen koneen nimen niin
se teki mitä ne halus, siinä vaan oli ongelma, se toimi elollisilla olioilla joten ne tuli älykkäiksi jossain vaiheessa.

nyt ne keksi siitä kävely jutusta josta kerroin viime tekstissä, se yks väitti että todellisuudessa se koskee, no, tällä
kertaa pöytää, että se ei tunne, joten se menee vintturaan, sitten se meni seisomaan sen pöydän päälle, ja pääsi, sitten
se toinen sanoi että mene seisomaan sen(mun) päälle kun se makoilee. nyt tuli ilmi että ei se osaa mennä mun päälle, kun
se toinen sanoi että pistä jalka vintturaan ja mene eteenpäin jne jne. mutta ei se osannu, en kyllä ymmärrä miten se pääsi
sitten pöydän päälle. se sanoi sitten että mene samalla lailla kuin pöydälle, eikä se osannu, sitten se sanoi -hä, mä
pääsin pöydän päälle. ehkä sekin on teorisoitu pois.

nyt se yks osaa kirjottaa eikä osaa opettaa kenellekään jos ne ei ennemmin ole ymmärtäneet, vaikka kieltävät yleensä
tuollaiset jutut, nyt niiden kai oli pakko tunnustaa.

ne sanoi että ne pääsee sillä metodilla pois millä ne on tullut, mutta vähä vaikeeta jos ovat tulleet 'sieltä missä ei oo
mitään' yhtäkkiä vaan ilmestyneet eivätkä olleet sitä ennen ikinä olemassa, tosin yksi tuli täälä missä nykyään asun ja
toinen edellisessä paikkaa ennen mielisairaalaa. ne siis todellakin tulivat 'sieltä missä ei oo mitään'

se yks väittää ottaneensa mut, menneisyydessäni, ehkä joskus myös minun ollessani jo skitsofreeni, muistan tapauksia,
sitten multa yhtäkkiä menee muisti että mitä silloin tapahtui, ja se puhuu kaikkea minua vastaan, minuna? en tiedä
puhuuko se ne sinne nyt jälkeenpäin vai silloin kauan sitten, niin että oliko se tapaus totta, vai puhuiko tuo
fiktiivinen silloinkin täältä sinne?

muistan kun joskus aikoinaan kauan sitten ennen skitsofreniaa, ryyppäilin ja kävin eri ravintoloissa, minä halusin mokata
itteni, lie sen yhen kusipään vaikutusta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti