sunnuntai 11. helmikuuta 2018

itseltä kysyminen

ne sanoi täs aamulla että eivät ole ihmisiä vaan fiktiivisiä.

ne ei paljo enää puhu itteistään, puhuu vaan musta. puhuvat välillä myös jostain ittestään, musta, ja muista, ku niillä
ei ole mitään velvollisuutta puhua, silti puhuvat välillä että mulla on täys oikeus puhua teistä joistain, eli ei niistä
joilla ei ole mitään velvollisuutta puhua, musta.

huomasin että kun joku halusi sanoa mulle jotain mukavaa, halusin että se sanoo mulle ilkeästi, vai onkohan jonkun muun
vaikutusta?

ihmisen tietoisuus on kuulemma koko ajan olemassa, silti niillä oli riitaa siitä onko kuoleman jälkeen tietoisuutta.

minulle kerrottiin että minut pistetään hevosiin ruumiin osat ja hevoset lähtee laukkaamaan, yks sanoi että minua
pelottais jos minulle näyttäis tollasia visioita, koita nyt miettiä/muistella näitkö jotain hatarasti kun luit tuon.

kuulin itteni sanovan muistoissa että mun pitää vaan hyväksyä mitä toi kusipää on tehny mun elämälle niin näen ne
paremmin, mutta en jollain lailla hyväksy sitä, joten en näe, jos se vaikka tekee lisää, mut mun pitäs tajuta et se voi
muutenkin tehdä asioita, hyväksyn tai en. se ei siis kysy multa lupaa siihen. näkisin kai muitakin asioita, tai pääsisin
tästä skitsofreniasta eroon, epäilen että kyse on noista asioista, kuten ihmemiehet joutuu erityiseen tilaan parantamaan
sairaita eivätkä kuulemma pääse pois ennenkuin ovat tehneet sen, noin muistaisin, kenties ääneni sanoneet. vaikka luin
kirjaa ja siinä luki että se on vapaaehtoista, pois pääsemisestä siinä ei mainittu. eikä sen mukaan sinne automaattisesti
pääse, kai niiden pitää tietää, mutta mistä, joku kertoo kirjan mukaan. noidat tekee pahaa, shamanistit ei saisi.

ne on sanonu useasti ampuvansa jonkun, vaikka sen yhden mukaan eivät voi ampuakaan, ja tappaminen sana on muutettu
hakkaamiseksi, siis jos joku sanoo sen se kuulostaa siltä.

nyt musta taas tuntuu että mun takia tehdään muutoksia, pankissani ei vissiin tulevaisuudessa pysty käymään netin kautta
ja lähi kauppa, ihan vieressä, menee kiinni, aluksi siwasta tuli k market ja sit se meni umpeen ku ei menestynyt. pian
siis menee.

nyt se yks kusipää niistä sanoi olevansa oikea eikä ikinä oo tehny mulle mitään, vaikka muut äänet sanoi että se on vaan
sellanen joka haluaa pelastaa ne muut kusipäät, vaikka muut väitti toista.

mullakin kuulemma on mahdollista saada tulevaisuudesta tietoa mitä en ole tehnytkään, vaikka aika vaikea yhtälö, kenties
siis menneisyydessä.

yksi lisäys yhtenä jossain yllä olevaan, pitäiskö mun tunnustaa valheita jos aikoisin saada jotain ihmeellistä itselleni
tapahtuvan, ihmeen, vai mitä mulle tapahtuisi, kostaisko joku sen valheen takia jos uskon siihen.

itseltä kysyminen on kuulemma sitä, että ajattelee, tai no, ei ne oikein siihen saaneet selvyyttä, sopimusta toistensa
kesken. se on sitten itsensä epäilyä jos ei tiedä mitä tekee, kun mulla on oikeus tehdä noita molempia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti