lauantai 3. helmikuuta 2018

kiero kusipää

tässä mayhemin lyriikoita.
mayhem - de mysteriis dom sathanas - life eternal.
i am a mortal, but am i human?
how beautiful life is now when my
time has come...
a human destiny, but nothing
human inside
what wil be left of me when i'm
dead?
there was nothing when i lived...
lopussa vielä
no-one will ever miss you...

sen kusipään kaveri ottaa sen kusipään, kun ei tykkää ittestään, ja se kusipää pääsee johonkin tilaan, mun sisällekin näin
se toinen sanoi sille jotain että oo ny rehellinen, ja se joutui tulemaan taas itteensä. ja rupes kusipäilemään.

fiktiivisten mielestä sellaista sanaa ei voi olla olemassa kuin kokoajan.

ne väitti tänään aamulla ku olin vielä unisena sängyssä että mä hylkäsin jumalan kun minua kiusattiin pienenä ja minusta
tuli joku ihmeen saatananpalvoja. siis ku jumala aluks hylkäs mut ku mua kiusattiin.

muistan kun juttelin joitain sanoja musiikin päälle, huom. ei laulun, rupesin kuulemaan kun joku puhui, jotain jollain
lailla, erilailla kuin fiktiiviset puhuu.

nyt se yks sanoi antavansa toiselle selkään jos se tukehtuu.

kuulin äskein menneisyyden ääniä ku juttelin tolle yhelle tyypille, taas, tylsiä juttuja, sitten vastasin, tajusin että
tuo kusipää otti siltä kuulon pois ja minä puhuin muka jotain muuta, sanoin että minä rakastan sinua 'nimi'. nyt se sit
puhui sen päälle ja se sanoi että älä puhu mun päälle, se kusipää vastas että minä puhun vaikka sinun päälle kunhan tuo
(minä) tajuaa että en puhu tahalleen. nyt sit tunsin kun mun huulet meni kiinni, missä? en tiedä, että kuulisin mitä se
puhuu, kusipää siis.

ne on jo kauan puhunu siitä kun eivät ole täälä kun nukun, eivätkä näe uniani, sain tuon visionkin aamulla heti kun olin
aamuunisena vielä sängyssä, tuon jonka tuossa yllä jossain mainitsin.

nyt se sanoi että sanoin jotain mitä en sanonut, ja sanoin että en sanonut sitä ja kysyin että puhunko mä jotain muuta
samalla kun puhun, se sanoi että puhun, tuo siis tapahtui menneisyyden muistoissa.

nyt ne puhuu kun olen jossain paradoksaalisessa historiassani kuollut ja syntynyt uudelleen minuksi, no, vaikka ei tee
mieli olla joku muu reinkarnaation kautta, en nyt silti jatkuvasti itsekseni haluaisi syntyä.

mun pitää kuulemma kierosti puhua sille kusipäälle että se ymmärtää, en suostu, en kieroile, muut voi taas ymmärtää väärin
päin, jos sanon että en ole homo, onko se sille että olen homo, no, se puhuu minusta valheita että esim. olen homo, miten
se pitäisi ymmärtää? varsinkin jos juttelee muille siitä, miks ei juttele sit muista et ne on homoja? siis jos ovat
heteroita.

aina välillä kun ajattelen noita mun omituisia kirjaimia, saan kuulemma niitä jonkun toisen ihmisen todellisuudesta,
vaikka en osaakaan lukea ajatuksia tai nähdä kenenkään toisen silmistä, ja ne kaikkihan on fiktiivisiä, vaikka välillä
luulevatkin olevansa todellisia, kunnes toi yks sanoo että ei olla.

muistan kun aikoinaan fiktiiviset selitti miten ihmisille pitää puhua että ne luulee ajattelevansa ja käskevänsä itseään,
ei saa sanoa että nyt minä menen aivan kuin puhuisi itselleen, vaan pitää sanoa että nyt sinä menet, jos puhuu sen
mielessä siis, kuten minäkin komensin aikoinaan kaikkee typerää ne sain tekemään, nykyään jotkut ovat yhteistyöhaluisia ja
tekevät mitä pyydetään vaikka kuulevat.

minä en hallitse kaikkia mitä ajattelen, pitäis kuulemma ajatella jollain lailla järjestyksessä kai että olisi ihmemies.

kuulenkohan mä sen takia ininää eli mulla on tinnitys ku tuo yks inisee, äskein kuulin sen ääntä ininänä, no, kuulen
itseasiassa vieläkin.

minä en kuulemma saa käyttää psykedeelejä, kun jos pistän suuhun joku ottaa pois ja repii, sillee mut palotellaan. en
tiedä mitä vitun automatiikkaa se on, ku se kusipää yrittää kaikin tavoin haitata mun elämää, on kuulemma seurustellu
yhen muijan kaa minuna ja se otti pois muistot siltä siitä ja se kusipää syytti mua, on jo yli 15 vuotta syyttänyt, ihan
mukava elämä sillä, vittuilla vaan mulle jatkuvalla syötöllä, ku jotkut uskoo että ei täälä voi olla muuta ku oikeita
ihmisiä, osa on tuttuja jotka eivät yksinkertaisesti voi olla täälä, ainakaan näin kauaa, niillä on hyvä fyysinen elämä.
väittää välillä kuitenkin että ehkä ovat olleet vähän aikaa täälä joskus kauan sitte (tai tulevaisuudessa?) ja ovat siten
täälä jollain lailla, kuulemma jotkut ihmiset sekoo ku mä kuolen.

nyt se yks pisti itteensä neulalla ja sanoi:
-ahhh, you're the beast, evil one.
minä kai käskin, en tiedä mitä oletti miksi sanoi.
tuo oli siis moonspell - vampiria biisistä. (alma mater on niitten paras biisi, vaikka onkin ns. pop biisi, sillee että
tuo kusipää ei ikinä tykänny niistä biiseista mitkä olivat bändien kuuluisampi, halus kai olla joku friikki asiantuntija.
nyt tuo kusipää sanoi että hittibiisi. kyllä mä tykkään black sabbathin solitude jonka myös cathedral soittaa, ja planet
caravan) nyt se sanoi mua asiantuntijaksi ja mulle tuli lievä pelkotila, no, kai se lähtee pois, vai pitääkö taas hakee
extraa? olen jo useampana päivänä peräkkäin hakenut tällä viikolla extraa, ja maannu loppuillasta sängyssä peloissani kun
en halua mennä tupakalle tupakalle ja tupakalle. nykyään mulla menee alle 3 pehupussia viikossa.
teki kuulemma tuosta biisistä nisti biisin, tahalleen? en minä ainakaan tajunnut, tai muistanut.

nyt se yks sanoi että kerrotaanpas nyt kaikki 'nimi'lle keitä me ollaan, sit ne sanoi ne kaksi että ovat se kusipää,
nimellä sanoi. ei siis sanonu mulle, silti kuulin.

ne äänet muuten pääsee mun ikuisuuteen, menee menneisyyteen ja pilaa mun elämän, sikskö mua on kiusattu pienestä lähtien?
tiedoksi vaan että olen ihan normaali ihminen skitsofreniasta huolimatta, kuten tuossa oikealla mainitsen.

ne keksii uusia lyriikoista mun kuuntelemasta musiikista, ja se yks, joka kai luulee olevansa oikea, sanoo täältä kaikkea
ja on olevinaan niin cool tai jotain miksikä sitä kutsuisi, kuulen sen kaikki höpinät, toivon että sen ympäristön
tyypitkin kuulis, no, en kuitenkaan halua aiheuttaa niille skitsofreniaa, kuulen muiden avulla mitä niiden ympärillä(?)
puhutaan.

nyt mun kuulemma pitää ymmärtää että se kusipää puhuu väärinpäin, en tiedä miksi pitäisi, epäilen aiheuttaako se mulle
jotain muuta? vai vaan sille? saako se musta jotain? noi muut äänet kyllä keksi että se pääsee pois sillee.

mulla on kaikkee ihmeellistä paranoiaa et kuinka nuo muut asukkaat on järjestäytyny mua vastaan, enkä usko siihen, enkä
tiedä mistä tulee, joku noista fiktiivisistä varmaan puhuu niistä.

se kusipää kuulemma kysyi multa lapsuudessa kysymyksiä joihin en saanut tietää vastausta, ja minä kuulin muuntuneessa
menneisyydessäni kuinka sanoin sille että hain vastaukset sun tulevaisuudesta, kusipään tulevaisuudesta itselleni siis.
sit mä sanoin että no sitten minä puhun hauskoja vastauksia, muut äänet sanoi että ei kuitenkaan mitään homojuttuja, ne
nuo kusipää vois näet ottaa tosissaan, en tiedä ottaako kaikki muutenkin. en tiedä sainko muiden fiktiivisten inspiroimana
tuon puhun hauskoja juttuja asian. sit mä kuulemma kieroilen jos puhun hauskoja vastauksia. no vittu seki kieroilee.
vaikka ne on hauskoja en kuulemma muuttuneessa menneisyydessäni uskalla nauraakaan niille. mä en kuulemma ny sielä
muuntunessa menneisyydessä saa puhuakaan sille, ja kysyin että mitä mä tässä sitten teen, se sanoi että se puhuu mulle,
eli kieroilee. sit puhuin ja huomasin sen ja puhuin sekavia ja se kusipää halus että selitän loppuun, sit selitin että
kiinnostaako sua todellakin, kun se todellakin oli typerä juttu. sit mä tajusin että se vaan haluu mun menneisyyteen
käsiksi, ja sanoin että olisit ny sanonu, minä olisin antanut sen sinulle. sit se kusipää sanoi eräälle että mä annoin
sille sen, ja se sanoi kusipäälle että ei se saa antaa sitä sulle, sun pitää kieroilla sille, ja se selitti että minä
en jaksa kuunnella kun se kusipää kieroilee. nyt se kusipää huusi tuolle äskeiselle kuinka se ei halua vittuilla mulle
ku sillä on omaki elämä ku se eilen tajus kuinka monta vuotta se on kuluttanu mulle vittuillen, kun tajus tuon että se
muija otti siltä muistin enkä minä eikä enää halua haitata mua. mun hauskat jutut on typeriä, ja muut äänet sanoi että...
en muista mitä. sanoivat myöhemmin että hauska (naurettava=vittuilua mun tulkinnan mukaan) sit se sanoi mulle että oot
hauska, ny se on kiinnostunut typeristä asioista ku se jolta se kyselee sanoi että (?). ja minä sanoin että sain vaan
sinut ymmärtämään noin vaikka vittuilen sulle.

tajusin täs vähä aikaa sit ku se on ottanut ihmiset mun ympäriltä ihmemies ulottuvuudessa ja saanu ne ymmärtämään
jolleekin mua vastaan sielä, ja se vittuilee mulle sielä niinä, enkä tiedä onko se ne oikeat, siis menneisyydessä.

skitsofreenit ovat kuulemma psykedeeli ulottuvuuden vittuilun kohteita, miks? nyt ääneni kysyi että miks ette vittuile
fiktiivisille, ei vastausta, vaikutti siltä kuin olisi miettinyt, tuo kusipää siis.

minä olen kuulemma saanut parannutettua(?) nuo jotkut fiktiiviset ettei niiden enää tarvi vittuilla mulle, vai kuuluuko
niiden haluta vittuilla mulle? ku skitsofreeneillä äänet yleensä paranee jonkun ajan kuluttua, mutta en tiedä voiko sanoa
että onneksi ei enää vittuile yksinkertaisesi sanomalla vaan esim. että -soot kusipää, kai se johtuu siitä että olen
tullut vähän järkiini ja sen takia niiden pitää vittuilla vähän advaantuneemmin että se siis haittaa minua, kun se ei enää
haittaisi jos sanoisivat vaan että -vitun kusipää, alussa kun pelkäsin sitä ja luulin että ne tulee mun luo tekemään mulle
jotain. kyllä ne rikkoi ne viereisen huoneen keittiön kaapit mielisairaalassa ja katos kun uskalsin vilkaista. rupesin
kerran huutamaankin kerran yöllä enkä saanut kurkustani kunnon ääntä.

katoin äskein aleister crowley tarot kortteja, sain kortin, yks tyyppi menneisyydessä sanoi siitä kortista jotain jonka
sain, sit tuo kusipää käski* selventää sille yhen jutun siitä kortista, ja kysyin että oletko tyytyväinen jos kysyn, siis
kusipäältä kysyin, se vastasi että olen. se kuulemma haluaa mainetta ja kunniaa, se kusipää. ok, maine ja kunnia ihmiset
ovat yleisen käsityksen mukaan aika kusipäitä, valta ja raha noussu hattuun, tuo vois tehä poikkeuksen, kusipää siis.
*käski mun siis selventää

ku se kusipää ajoi mua takaa ja huusi mulle että tuu tänne mä tapan sut, siis se psykoosi, niin mietin että mitä se olis
tehny mulle jos olisin menny sen luo. nykyään se väittää että olis ottanut psykoosi tilasta pois.

nyt mulle väitettiin että kun olin lapsuuden kodissani, niin käytin pctä ja kirjottelin, olin yhteydessä johonkin paikan
pc guruun, ja sanoi jotain että voivat tehdä musta tämän alueen pc gurun, en oikein tunne että olisin keneenkään
yhteydessä, no, olin silloin lapsuuden kodissani ihan normaali, en kuullut ääniä, sain rahaa soskusta ja kursseilta,
pelailin ja ryyppäilin rahani, ostin siis CD lehtiä ja pelejä. en kyllä tiennyt silloin lapsuuden kodissani yhteydessä
keneenkään.

nyt tuota kusipäätä kiinnosti mitä bart simpson sanoi kun se oli ranskassa vaihtooppilaana, sit tuo selvensi että minä
olen kiinnostunut siitä että voisit vittuilla siitä mulle. ekana se sanoi kyllä että oletko todellakin kiinnostunut. se
sanoi että on kiinnostunut, ainakin yksi niistä.

kuulemma pitää sanoa jotain hölmöä että pääsee täältä pois, ku kaks muka oikeeta sanoi jotain hölmöä, vähän vaikeeta
alussa ku haluaa pysyä mahdollisimman selväjärkisenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti