keskiviikko 31. heinäkuuta 2019

vähän (pitkään aikaan)


uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

mä kuulemma yritän pelotella niitä, että ne lähtis pois eikä tulis ikinä takas, mutta jos ne tappaa ittensä ne joutuu
tänne takaisin.

mä huomasin että jos puhuu niiden päälle tietyllä tavalla, ne ei enää kuule, minä olen tässä ois että hihihihihhihhhi.

ne sanoi olevansa jossain suggestio tilassa, hypnoosiin liittyy, eli niillä toteutuu ne mitä niille sanotaan, suggest on
englantia ja tarkoittaa ehdotus. vai olinko se minä.

ne on kummia, ne puhuu joillekin ihmisille mun päässä jotka ovat todellisuudessa, aivan kuin ne muka olisivat mun päässä
eli ruumiissa ne muut, vaikka tuskin ovat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti