keskiviikko 26. kesäkuuta 2019

brownin laki toiminnassa

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

äänet väitti olevansa jokin minun tiedostamattomuuksissa oleva osanen minusta.

kaikki on lapsuudessa skitsofreenikoita, niillä on lapsuuden mielikuvitus ystävä, se vaan katoaa ehkä jossain vaiheessa
ja aikuisiän skitsofreenikot saavat siihen jonkinlaisen yhteyden, siinä on kyllä jotain vikaa, ei kaikilla.

ihminen oli aikoinaan lapsuus iässä, siis ihmisyys, nyt se on edistynyt, se on nuoruus iässä. ikääntyyköhän se koskaan
ja joutuu kuolemaan, johtaako sitä joku joka sai tämän alkuun? toivottavasti se periytyy, isältä pojalle. tai jotenkin
muulla lailla, siis niin ettei sen tarvi kuolla, kuten kaikki sivilisaatiot on kuollu jossain vaiheessa.

se kusipää kuulemma ajattelee tai saa aikaan että kaikki tapahtuu mulle huonosti, sit mulla on että ajattelen että ne
menee, kuin brownin laki, ja sitten se menee hyvin sen takia.

kusipää halus aikoinaan että minä oisin jonkunsortin luuseri, hyväksyin sen, sit se sanoi että et oo, mietti hetken ja
sanoi että mä haluan että sä taistelet mua vastaan. ja sit vasta suuttuis oikein kunnolla, juttelee mun skitsofreenisistä
muistoista, jotka ei pidä paikkaansa ollenkaan.

yks niistä sanoi että osa noista fiktiivisistä on näkemystyyppejä, joista se näkee mitä tarkoittaa siitä jostain toisesta.

äänet opetti, sanoivat että opin jo sivarissa, että ajattelee jotain asiaa, no, katsoo vaikka jotain, sit näprää sitä tai
jotain, sit lausuu kaikkia sanoja millä kutsuu sitä, löytää sen oikean sanan millä sitä kutsuu, se tuntuu vain siltä että
se on sinun sanasi sille asialle.

mä kuulemma ajattelen murphyn lailla, jos joku menee pieleen sen kuuluukin ehkä koska tuo kusipää saa sen tapahtumaan niin
joten se menee eli käännettynä se onnistuu.

sun pitäis kirjottaa ylös kaikki asiat, tai oma versio niistä, joita luit etkä pitänyt oikein toimivana, että et usko
niin sun pitäis kertoa ja kirjoittaa oma versiosi niistä, esim. minkä takia se ei toimi, jos ei usko, sielä on jokin
uskomus sen takana perusteluna, sen kun vaan kirjotat ylös. siis sen miten se menee eli perustelut miks ei toimi, tosin
siitä voi lukea juttuja miks se ei toimi, jos sit ymmärtää et sekin on valhetta, oikeasti tai valheellisesti propaganda
kirjottaa ylös jos huomaa että se sittenkin toimii, tai se toinen, sun oma versiosi miks se ei toimi. sit alkaa
pikkuhiljaa ymmärtämään asioita kokonaislaajuisesti, mä tykkään siitä puuhasta. en tosin kirjota mitään jos huomaan että
se on jo kirjotettu, eli kopioi kirjotuksia. tosin joskus huomaan ku oon kirjottanu ylös, siinä kirjottamisen ohessa voi
tulla lisää keksittävää ylöskirjoittamaan, niin tarkistan sit jälkikäteen kun uskon että koko asia on kirjotettu,
tarkistan netistä, ja joku on sen jo kirjottanut, joskus uskon että yksi informaatio menee useaan ihmiseen. siis
pää asia on että kirjottaa ylös ennenku lukee netistä että se ei vaikuttaisi suhun sen luetun asian mielipiteet. ja saa
kirjotettua ne extrat ylös mitkä sulla nousee pintaan siitä ajatuksesta.

mun elämässä on sellanen bigboss joka häirittee mun elämää, ottanu nuoruuden kaverini ja tehny mulle pahaa, jopa
kuulemma kusipäänkin. ja sekin on täysin syytön, ja se oli kaikista helpoin ottaa ja kusettaa sen avulla mua. en tiedä
oppiiko ne sen avulla sen, ja ku se oli niin hauskaa, jatkaa, vaikka on jälleen oma ittensä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti