torstai 17. lokakuuta 2019

mitä täydelliset haluaa?

uusi blogi (interviewing, schizophrenicly)(huom:en siirry sinne):
savannianzih.blogspot.com (press 'lue lisää' to read more)

voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

mulla kuluu aika nopeasti ku ne vie mun aikamuistista tilaa ne äänet, sit kaikki on täälä oikeasti jostain muualta
huijatakseen mua että tämä on oikea paikka, mut ongelma on niilläki että muutki on unohtanut sen todellisen paikan
kaikkien fyysisten viehätysten takia kuten tietokone. eli minä olen maapallolla luullen että tämä on todellisuus, sit
muut on todellisuudesta ja en tiedä minkä takia haluais uskotella mulle että tämä on todellisuus. onko mulla joku
tehtävä?

se kusipää sanoo niiden kovisten, tai niiden joiden luulin olevan kovanaamoja, et ovat luusereita, et sen ei tarvi olla
niiden kaltaisia kovanaamoja ku se pääsee jonnekin tilaan olemalla täysin ittensä, rehellisesti, puhuu aina kuin olisi
kaiken kanssa tekemisissä, sanoo niin kaikista että aivan kuin ne olisivat läsnä, että siis olisi oma ittensä ja pääsis
sen takia johonkin paikkaan tai mielentilaan. tosin nyt tuli ilmi et ne halus olla kusipään mielestä luusereita et niiden
ei tarvis olla kusipään kaltainen, kovanaamaisuudesta en tiedä niiden mielipidettä. tai sit on valmiita tekemään olemaan
kaikkea et ei tarvis olla homo kuten kusipää. mut ku se on täysin oma ittensä, se voi valehdella, toisin sanoa puhua
väärinpäin.

mä oon kuulemma olemaan valmis ymmärtämään vaikka väärinpäin, eli kusipäälle oikeinpäin tai jotain, että mun ei tarvis
ymmärtää väärinpäin että musta tulis sellanen joka puhuu väärinpäin, vaikka vähän kaikki sanovat että puhun väärinpäin
vaikka nimenomaan en koskaan puhu ja ehkä ymmärrä väärinpäin. olen valmis vaikka olemaan ymmärtämättä kusipäätä kunhan
en sekota mieleäni väärinpäin ymmärrykselle. ja mua on kuulemma vaikea ymmärtää ku ne yrittää kääntää kaikki väärinpäin
mitä sanon. en tiedä eikö ne vaan halua tunnustaa että tietävät että minä puhun oikein päin kusipäälle. vähä ongelmaista
jos ovat kaikki aina kuulolla.

on tehty että se tila ois joillekki täydellisille, mielestäni kaikkien pitäis voida olla sellasia ku haluais tai on ja
päästä silti sinne tilaan, ku jotkut kääntää sen väärinpäin, on pahoja ja ajattelee että on sielä tilassa. ku jotkut
ihmemiehet haluaa täydellistä paikkaa siitä joka aikoinaan oli tarkoitettu myös tavallisille ihmisille. eikä se usko
muuta mitään mitä siitä oikeasti ajattelee. mut kuka sen päättää? entiset jumalat, esi isät ja humanoidit? ehkä ne
täydelliset halus hallita ihmisiä et ei olis pahoja. mutku jotku suuttuu siitä ja niistä tulee pahoja.

nyt se kusipää (oikea?) tunnisti ittensä mun mielipiteistä kusipäätä kohtaan, ja väitti että ei ole se.

jotkut käyttää valmiiksi määriteltyjä usko systeemejä, tämä voi olla mikä tahansa. mutku ne on silti sinusta riippuvaisia
eli sinä, esimerkiksi oliko dinosauruksia, joku kehitti että ne vietiin jälkeenpäin, että ei tarvis syntyä dinosaurus
aikaan, kuten yks black metal bändi laulaa : im your disciple therefore my own.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti