sunnuntai 6. lokakuuta 2019

uskovaiset, pakananat, ja vapaa tahto

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com (in english, i use schizophrenia to write into this blog)
(huom:en siirry sinne)
voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä)

ku pakanat saa tehdä mitä haluaa, entä jos se on oikein, sit nuo kristilliset satanismit ois oikeassa, vaikka ne on
pahoja, no, ku ovat vaan, ei pakanat, entä jos niille sanois että se on oikea tapa elää, säikähtäisivätköhän he, mulla
on jotain kummia skitsofreenimuistoja joissa olen sanonut sen jollekin, säikähtivät, syytä en tiedä.

mun kuulemma pitäisi olla tehdä ja ajatella aina mitä tuo kusipää sanois, en tiedä onko nämä oireet siitä kun en ollut
tehnyt tai ajatellut kuin hänen mielestään pitäisi.

ne ei kaikki tiedä mitä tarkoittaa ku nuo ei ole täälä sit silti puhuu, ja kaikilla meillä ei ole mitään velvollisuutta
tuntemattomana aikana kuulla noita.

äänet voi valehdella ajattelemalla että puhuu väärinpäin, ja kukaan muu ei tiedä sitä, paitsi jotkut heidän valitsemansa
mahdollisesti.

äänet välillä vittuuntuu, yks varsinki ku tuo yhellä on niin kummallisia sanoja, sit, mulla tuli verta suusta, syytä en
tiedä, se loppui, sit se myöhemmin sanoi että yski tuska pois sielusta, sinänsä normaali asia minkä joku voi sanoa, siis
mun päässä, tajusin et se on ihmemiesten juttuja.

tuo kusipää vähän vittuuntui ku mä en ollu kertonu sille jotain juttua, sit muut äänet sanoi että ei se halunnu ku sä
aina vittuilet sille että eks ny tienny, kuten se tekee, vaikka ei itekään luultavasti tienny.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti