sunnuntai 22. joulukuuta 2019

ne leikkii välillä noita jotka eivät enää ole täälä

uusi blogi (interviewing, schizophrenicly)(huom:en siirry sinne):
savannianzih.blogspot.com (press 'lue lisää' to read more)

voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä, pistä silti ylemmät)

kusipään minä on kusipään uskomuskeskuksessa ja kusipää on mun uskomuskeskuksessa.

äänet sanoi että jos muistaa jonkun väärin, se on sinun maailmassasi sen niminen, kutsun sitä tästä lähtien vaikka
muistomaailmaksi

nyt mä tiedän miks me ei muisteta aina kaikkia asioita, me ei tarvita niitä sielä jossain mualimmassa whatever paikka.

nyt ne sanoi että ne välillä leikkii noita jotka ei enää ole täälä, ja jotkut eräistä tai eräät joistain luuli välillä
että me puhutaan noina, ja että me sanottiin välillä tuo. ja tuon viimeisen ne sanoo aina välillä joistain lauseista
vaikka mun muistin mukaan ne sanoo sen ensimmäistä kertaa.

mun ei kuulemma tai itseni mielestä tarvi antaa näitä anzihille ku minä olen jo anzih, sit tuo kusipää kuulemma sen takia
ymmärsi menneisyydessä että se ei saa antaa niitä minulle.

korvaakohan se kusipää mun karman? etten minä ole paha, ja sit kostaa jonkin asian mulle, se sanoo että tää tuntuu niin
hyvältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti