maanantai 20. tammikuuta 2020

tv päälle ja uudelleen nukkumaan... tapahtuu ihmeitä.

uusi blogi (interviewing, schizophrenicly)(huom:en siirry sinne):
savannianzih.blogspot.com (press 'lue lisää' to read more)

voit kirjottaa viestejä tuonne alas, ois mukavaa.

https://www.bloglovin.com/feed
täälä voit pistää blogeja muistiin että näet ku ne päivittyy

(mulle) numero tähän alle (aloita kirjottaminen tästä, pistä silti ylemmät)

ny ne keksi, ehkä(?) miten pääsee pois, ne kysyy missä mä oon, sanoo että jossain, ja ovat poissa, käyttääkö ne omia
kykyjään?

meille fiktiivisille, ku se yks luulee et minä olen fiktiivinen ja yllättyy jos joku asia on totta ku se tarkistaa, niin
et on typerää sanoa meitä tyhmiksi, ku me ollaan jo muutenkin.

se että me törmätään johonkin tietoon ja jotkut sanovat sitä omakseen, tarkoittaa että he ottavat sen omaan maailmankäsi-
tykseensä.

äänet sanoi että röyhtäilyt ja pierut on puhetta joltain, jotain että ne on epäonnistunu, kai sen takia että päästi ne.

en tiedä liittyykö skitsofreniaan, mut aamulla pistän tvn päälle ja nukahdan uudestaan, siinä vaikuttaa joku siihen
mitä ne puhuu, ku ne puhuu eri asioita ku mitä tvssä.

ehkä mulla on disassosiatiivinen muistin menetys, olen menettänyt joitain muisteja menneisyydestä jostain syistä johtuen.
päättelin tämän siitä ku mulle ollaan (muka?) puhuttu pahaa menneisyydessä, tosin eniten kännissä havaitsin myöhemmin
silloin olleeni. vai onko mulla joku dissassosiatiivinen muistin palaaminen et muistan muka mitä mulle on tapahtunut
vaikka ei välttämättä ole? (vale muistot), ehkä en ole halukas muistamaan joitain asioita joten en muista?

nyt ne kertoi et ne puhuu noiden päälle jotka eivät enää ole täälä, vaikka mä en kuullu niiden puhuvan mitään ku nuo tai
meidän nuo puhui. sit ku jotkut meistä puhui välillä asioita mistä nuo tai meidän nuo puhui.

mä huomasin et mä voin vaihtaa niiden asioiden paikkaa, esim. hätä tuli paniikiksi, mä en vaan saa huomata sitä, sillee
ku mä olen lukenu sen jossain, jos yritän lukemisen perusteella niitä asioita tutkimaan ja alan toimimaan niiden mukaan
se juttu ei toimi. siis mä voin vaihtaa niiden asioiden nimiä, vaikka en tiedä oliko paniikkia ennen hätä, vai onko se
uusi asia?

mun ääni sanoi että nuo ajatukset mitä tulee päähän, esim.että mutis pizzerioissa ne kusee pizzaan joidenkin ihmisten
kohdalla, on hallusinaatio ajatuksia, ja että ne ei ole äänien, ku kaikki on mun ajatuksia, tai sillee niinku tietoja.
ku siis mä en usko että mutis pizzerioissa ne kusee joidenkin pizzaan siis, ajattelen että ei ole totta joten on
hallusinaatio ajatuksia.

ääneni sanoi että jos et usko jotain ajatustasi, sä rupeet saamaan virhe asioita päähäsi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti