sunnuntai 24. toukokuuta 2015

fiktiivisten ääniä

 kuulen muiden asukkaiden ääniä, en usko että ne on niiden ääniä, kenen ääniä ne on? mielen tuotoksia epäilen. miten mieli voi tuottaa sitä järkeä mitä niissä on? no, ollaanhan me ihmiset järki olentoja. missä muodossa ne on sielä mielessäni? korvakanava kuulemma aktivoituu kun kuulee ääniä, ei kai korvakanavassa ole järkeä. entäs telepatia, no mutta en usko että ne on niiden ihmisten ääniä joiksi niitä puheen perusteella voisi luulla. ehkä niissä ihmisissä ihmisissä on sisäinen ääni joka puhuu niiden tiedostamatta että ne eivät kuule niitä. entä jos niilläkin on skitsofrenia, kuuleeko joku minun järkeni minua jota minä en edes tiedosta? kuuleeko kaikki skitsofreenit eri järjen minua, niin että siis minua on monta? katsokaas käsittääkseni aivot eivät aktivoidu kun kuulee ääniä, vai onko ne jatkuvasti aktiivisena että sitä ei mainita teksteissä ja oletetaan että ihmiset tajuaa? esimerkki tapahtuma, mietin että menisinkö katsomaan ketä keittää kahvia, samantien päässäni kuuluu "mitä sä mua tuijotat?" toisen ihmisen äänellä kylläkin, fiktiiviset kuulivat kyseisen ihmisen äänellä.(niin sanovat)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti