maanantai 25. toukokuuta 2015

minä, kuuluisuus?

minä aina ajattelen että kaikilla on jotain minua vastaan, joskus tuntuu että koko maailmalla on salaliitto minua vastaan, no, tämä on sitä skitsofreniaa. tämä yks fiktiivinen keksii aina valheellisia tekosyitä vihatakseen ja mollatakseen minua. esimerkiksi typerä bändimme kaukanana menneisyydessä jonka avulla se vihaa minua, keksii millä lailla se on huono vaikka äskein sille paljastui että teimme sitä hauskan vuoksi emmekä tosissamme, eikä ymmärrä että se oli vitun typerä idea vaan keksii että se on huono ja teimme sitä tosissamme. eikä ainoastaan tällä yhdellä ole aina syytä vihata minua, muut ottavat asian vaan vakavasti, käsitin että täten en noteeraa sitä. sitten luulen että eräs ryhmittymä otti lähikaupasta tonnikala-katkarapu pizzan pois, yritän olla välittämättä siitä. minä tosissanikin ajattelen että ne, fiktiiviset, luulee minua kuuluisaksi, huom: ne luulee, en minä. äskein paljastui että kaikki käyttävät tätä yhtä hyväkseen että hän tekisi niiden puolesta kaiken pahan minulle. ajattelen että tuo yksi on just sellanen joka ei millään vaihda mielipidettään, pitää siitä kiinni kynsin hampain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti