tiistai 5. toukokuuta 2015

kannabis

tässä pohdin miksi kannabis ei ole laillista, onhan diapami ja muitakin kaltaisia laillisia vaikka niitä käytetään vääriin tarkoituksiin, kannabiksessakin on terveysvaikutteita, syöpään esimerkiksi ja päänsärkyyn, miksei se olisi laillista, edes apteekissa, kuten oli ennenmuinoin. ja siitä että se aiheuttaa skitsofreniaa, aiheuttaahan tupakkakin skitsofreniaa eikä siitä ole mitään hyötyä, pelkkä nautintoaine, kuten on alkoholikin, erittäin haitallinen sellainen. olen kyllä lukenut että kannabista saa apteekista, mutta erittäin harvat, päänsärkyyn. en tiedä sitten onko siinä thc:tä. tosin, onhan sienetkin laittomia vaikka niitä saa luonnosta. se mun skitsofreenisissa äänissä, fiktiivisissä, on erikoista että ne naureskelee, joskus toistensa vitseille, joskus mun vitseille.

2 kommenttia:

  1. Kannabis aiheuttaa psykoosia. Täysin terveestä ihmisestä muuttui hetkessä vainoharhainen ja pelokas.. Edelleen vuosien jälkeen kärsii silloin tällöin oudoista mieliharhoista ja pelkotiloista. Siinä on yksi hyvin painava syy miksi siitä ei pitäisi tehdä laillista..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiedän että kannabis aiheuttaa psykoosia, niin myös tavallinen tupakkakin, olen siis sitä mieltä että kannabiksesta tehdäisiin päihde, vaikka asun sellaisessa yhteisössä missä päihteitä ei saa käyttää. itse olen käyttänyt kannabista vaikka olin skitsofreeni, eikä se aiheuttanut mitään oireita, onhan ihmisellä kannabis reseptorikin vaikka en tiedä siitä kyllä yhtään mitään.

      Poista