lauantai 7. toukokuuta 2016



dj sakin & friends - dragon fly : taas uudelleen, tämä on niin hyvä biisi.

joskus aikoinaan kuulin kun naapuri naputti kynää edes takas, koitin sitten itsekin,
mielestäni koitin ajatella että kuulen ääniä, rupesin sitten kuulemaan joitain toisia ääniä
kokeilkaa, en tiedä toimiiko tämä vain skitsofreeneille. en tiedä edes kaikille niillekään.
muistan kun olin sateenkaarella, sielä kuunneltiin humppaa, siinä päällä kuuntelin kun joku
ääni puhui kaikkea omituista, naureskelin, hoitaja pyysi nolona olemaan hiljaa. hanurin
päälläkin kuulin ääniä aikoinaan. skitsofreeneillä on katsos jollain sellainen ongelma että
ne kuulee äänien päälle ääniä, esimerkiksi tiskikoneen äänen päälle.
muistan kun kerran olin vanhempien luona, kuulin kun muurahainen puhui jotain työnteosta,
en muista mitä, muurahaisilla on varmaan aika raskasta tehdä töitä. kaverini, entinen
sellainen, sanoi sanovansa ystävillensä että tulkaa hakemaan itsenne mun päästä pois, ja
sanoi päässeensä skitsofreniasta eroon. sanoi hoitajille että äänensä johtuu sienistä
koittakaa skitsofreenit käskeä niitä jotka ovat päässänne kirjoittaa että en enää ole
kaveri niin pääsette äänistä eroon, vaikka ne eivät olisi sielä, ne fyysiset, kuulemma.
minä en kyllä pääse, en ole tosin sanonutkaan koska en ole niiden kaveri enää jotka ovat
päässäni, toivottavasti ne tajuaa sen. vai ovatkohan sen takia päässäni kun eivät enää ole
kavereitani. fiktiivinen kaverini, joka väittää olevansa oikea, välillä luulevat niin, että
hylkäsi oman äänensä minulle koska ei tykännyt siitä. kunpa tietäisi mitenkähän sekin
tapahtuu. muistan muuten kun ennen joskus nuorena huomasin että päässä loksahti, minulla ei
silloin vielä ollut skitsofreniaa, aina kun vastaus oli oikea. fiktiivinen kaverinikin
jolle kerroin että hänellä on sama juttu, siis kerroin silloin fyysiselle silloin
(kännissä). hän on se kusipää, fiktiiviset väittävät, hänkin saa minut tajuamaan,
fiktiivinen hän siis. nyt sille yhelle sanottiin että haulikko on kitara, sitten se otti
sen kitaran, sen käskettiin osoittamaan sillä sitä toista fiktiivistä, sitten soittamaan
sitä, se soitti sille tuhon sävelet, kai se ampui sen fiktiivisesti, eli ei ampunut.
huomasin että mäkin nään fiktiivisesti, se yks fiktiivinenkin näkee niitä mun myöskin,
sillee että en oikeasti näe niitä, sellasina läpinäkyvinä vaan. miksi on sana muistikuva
jos kukaan ei näkisi muistikuvia, onhan mielikuva sanakin. itse asiassa kuulen niitä ääniä
kuin jonkun laatikon läpi, onkohan kaikilla skitsofreneillä sama juttu. kumma juttu,
minulla on koko ajan jotain tekemistä, juoda kahvia, katsoa nettijutut, käydä piipulla ja
syödä, polttelen aika usein, se yksi kostaa mulle jos teen jotain joka aiheuttaa hädän,
aiheuttaa mulle hädän. keksin joskus ajan vuoksi noita sanoja, esim "patruuna silli",
"turpaa ei saa kynteä", vaikka yhtähyvin voisin kuunnella ääniä, mutta kun ne juttelee niin
yksinkertaisia ja samoja asioita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti