tiistai 3. toukokuuta 2016

tuleeko hätä? +muuta, toivottavasti jaksat lukea.

sisters of mercy - temple of love
nyt ne keksi, ne ei pysty olemaan missään ilman mua, eli jos mä oon jostain paikasta pois,
ne ei ole sielä, ne ikäänkuin jää sinne. mutta entäs jos mä tuun myöhemmin, ilmestyykö ne
sinne jostain mun tajunnasta, kehosta mistä lie? nyt, no itse asiassa eilen, tajus että
mulla on jotain muitakin kykyjä kuin tietää, se johtuu siitä että huomasivat kun yksi
asukki kysyi että -onko sulla kesävaatteet, mä sanoin että -on mulla vielä villapaita.
siitä tajusivat että sen että mulla on muitakin kykyjä kuin tietäminen. luin tiede-lehden
artikkelin "kuka päässäsi puhuu", siinä mainittiin että mitä enemmän ihminen pyrkii olemaan
ajattelematta jotain, sitä enemmän se ajattelee sitä. luin sienistä että harmaamuste
sienessä on kopriinia joka toimii antabuksen tavoin, onkohan antabus tehty sienistä?
tekstistä päätellen ei. nyt ne väittäävät että pystyvät saamaan kädet, sanoo vain että
liikutan käsiäni, ja muuta semmosta. tässä minulla on näin hätä olotila, en tiedä mitä
siitä kertoisin, vaikka haluaisin, no, sain pillerit ja meinasin ruveta nauramaan kuin
joskus, epäilyttävää?. joskus otan pillereitä etukäteisvaralle, eikä se hätä tuu,
tupakille, eikun piipulle pääsen kuitenkin, ja makoilen sängyssä ilman musiikkia, että
rauhottuisin. se yksi yrittää säätää mun elämää, kaikkea mitä teen jne. mielenkiinnolla
tutkisin omaa alitajuntaa, yritän täs joku päivä katsoa tämän videon. youtube:
Robert Williams: How to Re-Program Your Subconscious Easily. mut pelottaa kuunnella ja
katsella joitain, ehkä se yks säätää mun elämää kun haluaa tehdä musta tietynlaisen,
tekosyynä mielestäni se että mulle tulee niistä muka hätä
. tuntuu että hätä menee pois, no,
katsotaan ja kirjoitan sitten, minulla on katsokaas notepadissä tämä auki ja kirjoitan
silloin tällöin tähän jos tulee jotain mielenkiintoista. kyllä niitä varmaan harmittaa olla
mun ruumiissa(kehossa kuten sanovat), sielä on katsokaas, sanovat, että kaksi fyysistä
ihmistä, ja väittävät että niillä on vain tietämisen kyky, totta? joskus on kolmas fyysinen
ihminen jota jotkut vihaavat eräästä syystä. jippijaijei, minulle ei ilmeisesti tule hätää.
täälä on yksi 50-60 vuotias nainen jonka kanssa olen ystävystynyt, juttelee kaikkea mukavaa
kanssani, kaikkea omintakeista. muistan kun olin jansson kodissa ja minulle tuli, ei hätä,
sielä ei vielä tullut, niin soitin hoitajille ja hoitajat ehdottivat että soitetaanko
vanhemmille, suostuin ja sitten ne soitti ja tulivat hakemaan minut, kiitos siitä heille.
se on kumma, olen vegaani ja minun tulisi äidin ja hoitajien mielestä painaa yli 60,
harvalla on varmaan sama ongelma. mennään muuten huomenna ostamaan mulle takkia, ja dosetti
pitäis jakaa(lääkkeet sellaseen missä on päivä ja ajankohta) ennen 10ntä koska niillä on
kokous 12 jälkeen, ja vanhempien luoksekin pitäisi mennä jos pääsen, koska viikonloppuna
niillä on yleensä menoa, alkavat pian rakentamaan uutta 5ttä taloakin. faija on katsokaas
kirvesmies ja pikkusiskon mieskin on, tiedä sitten miten käy mahdollisuuden olla sielä jos
tulee hätä. tulipas pitkä, ehkä julkaisen, pian kun asia loppuu. se yks yritti aiheuttaa
mulle hädän kostoksi mitä kirjoitin, mutta toinen pelasti(?) ottaa päähän kun 3 ihmistä
täälä usein katsovat minua, mitä ne oikein näkevät? hallusinaatioita? kyllä, olen ottanut
psykedeelejä, sieniä, sivarissa ja silloin kun asuin vielä vanhempien luona, kotona, en
vaan muista mitään, mikä on kuulemma normaalia, äänet sanovat niin. tiedä sitten johtuuko
skitsofreniani niistä, en kyllä ollut ottanut vähään aikaan mitään kun sain skitsofrenian.
itse asiassa luin, silloin kun minulla oli jo skitsofrenia, britney spears hallusinerar ja
jotain, lehdessä ohimennen. sanoin huutoniemellä hoitajalle että -onkohan britney
spearsilla skitsofrenia? ja mainitsin asian, se sanoi että -on myös huumeita jotka myös
voivat aiheuttaa sen, tiedätkö? kaikkia asioita ei kuulemma huumeista saa sanoa, kai nämä
saa, tietoni mukaan. eikä ne käsitykseni mukaan ole ahdistelevia silloin, miksi ihmiset
muuten käyttäisivät niitä? ja tosin kaikki ei tarvitse mielisairaala hoitoa kun saavat
skitsofrenian, ne ei ole ahdistavia ääniä, eikä jotkut skitsofreenit kuule ääniä koko ajan.
kai psykedeelit muutenkin vaan vaikuttavat silloin kun niitä on ottanut? mitä ideaa niitä
muuten olisi ottaa uudelleen. nykyään suomessakin jotkut lääkärit tunnustavat että kannabis
parantaa syöpää, skitsofreniankin kuulemma saa psykedeeleillä pois, en vaan halua kokeilla
koska lennän asunnostani pois, täälä ei saa käyttää päihteitä. itse asiassa söin 38 sientä
suippumadonlakki, sellasia pieniä missä on ruskea hatun yläosa, mikä on kuulemma tappava
annos, mutta tässä sitä vielä ollaan, sienet kuulemma muutenkin päättävät asiasta,
fiktiiviset väittävät. yksi pikkuvelin kavereista sanoi niitä koiranpaskasieniksi, heh(?)
ja mutta kaverikin sanoi syöneensä 200, mikä fiktiivisten mielestä tarkoittaa 2hta. enkä
muuten näiden perusteella kannusta ketään huumeita käyttämään mikäli joku niin luuli. ja
käytinkin muuten jansson kodissa kannabista, eikä se minua auttanut, ei ainakaan
lopullisesti, ja tosin fiktiiviset tulivat vasta kultanummessa. kuuntelen muuten tällä
hetkellä sisters of mercy discographyä, goottimusaa. siinä on teknisesti tehdyt rummutukset
ja laulaja kuulostaa jyrki69silta. siinä kaikki bändin alkuperäiset jäsenet lähtivät
yhdessä vaiheessa ja silti bändi jäi kokoon, heh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti