maanantai 30. toukokuuta 2016

täsmällisyyttä




latasin brainwave generatorin ja sba gen ohjelman. brainwave generatorilla voi tehdä omia

sellasia omia ääniä mitkä vaikuttaa aivoaaltoihin, eli mieleen. en kyllä uskalla koska

törmäsin netissä kirjoitukseen että ei sovi epilepsia potilaille, minulla on katsokaas

epilepsia, myokloninen, välillä tulee sellasia pikaisia nytkähdyksiä. kuuntelen uriah

heepin discographyä. minulla oli englanti ja kuvaamataito 9 tai kymmenen, muut oli 5-7

numeroisia ysillä, olin niin laiska että kuvaamataidon tunnilla minä näytin samaa kuvaa 8

ja 9 luokalla, heh. minulla oli 2 erikoistuntia kuvaamataitoa ja yksi oman luokan kanssa.

olisin halunnut sen luokan kanssa musiikkitunnille, mutta en päässyt kun enemmistö oli

ilmeisesti äänestänyt kuvaamataitoa, ne katsos sai valita kumman haluaa, kuvaamataidon ja

musiikkitunnin välillä. olen huomannut, yksi fiktiivinen sanoi sitä täsmällisyydeksi, minun

pitää ottaa tietyt lasit (2) ja veitsen ja haarukan tai lusikan kun menen syömään, minusta

tuntuu että tulee muuten hätä. ja sitten lasken montako kertaa vedän henkeen kun sytytän

piippua, lasken myös minne laitan jalkani kun astun maahan, ei saa osua kohtiin jossa on

vaihdettu toinen kohta maassa ja sitten laskeskelen mille laatoille saan astua. en myöskään

syö ulkomaalaisia hedelmiä muussa kuin hedelmäsopassa vai mikä se oli, ne ei mielestäni

sovi suomalaiselle koska me asutaan suomessa eikä ulkomaassa missä niitä kasvaa, meillä on

kai joku yhteys niihin hedelmiin jotka kasvaa suomessa, ihmettelin aikoinaan miksi eivät

neekerit syö banaaneita kun niitä tulee niin paljon, vastaus oli että eikai ne kokoajan

banaaneita syö. myös virtsan pidättämis ongelmia minulla on, jos pitää mennä jonnekin pitää

olla edellisen päivän klo 15 eteenpäin olla juomatta. muistan kun oltiin komeetta kurssilta

leirillä joka oli keskellä mettää, alunperin jonkun viinan salakuljettajan paikka se oli,

kaikki pelkäsivät mennä pihalle kuselle illalla kun oli pimeätä. niin, ja myös vesi minun

pitää laskea kun pesen kädet, molemmat kädet vasemmalta alkaen vuorotellen yhteensä 6

kertaa, sitten puristelen kättäni 4 kertaa. käyn pesemässä kädet kun olen käynyt tupakalla

että ei noki mene silmiin kun hieron silmiä. minulla on katsokaas tummat silmän aluset,

äiti väittää että se johtuu siitä kun olen valvonut vaikka joka päivä menen klo 20 ennen

nukkumaan kun olen ottanut 19:30 lääkkeet. en myöskään pysty jonottamaan lääkkeelle jos

minulla on hätä, menen ennemmin kuin muut ottamaan lääkkeet vaikka kaksi niistä ei ymmärrä

että saan ottaa lääkkeet ennen muita. asun tällaisessa tavallaan kommuunissa jossa asuu 5

miestä jotka vuorotellen käyvät kaupassa ja vuorotellen meillä on viikonloppu keittiö vuoro

ja kerran viikossa jollain ruoan teko vuoro, minulla on tällä viikolla, teen

tomaattikeittoa ja krutongia, krutongi on jotain leipää jota kastetaan tomaattikeittoon.

minulla on 7 vara pehuja laukussa jos loppuu yöllä kesken vaikka en valvo, sitten on piippu

eikä tarvi heti mennä r-kioskille ostamaan uutta, sielä saa dollaripiippuja ja bruierie (en

tiedä miten se kirjoitetaan), kultasepän liikkeestä saa kunnon piippuja mutta niihin en

mene koska ne on kaupungilla, olen huomannut että minulle tulee hätä jos lähden kauas

kotoani, mutta se menee ohi kun saavun kotio. kannattaa kuunnella itunesilla mielummin kuin

winampilla koska siinä on parempi äänenlaatu, spotifyssakin vain 128bittistä musiikkia,

mutta kannatan silti spotifyta koska muusikot tai siis levyyhtiö saa mainoksien avulla

rahaa. se on inhottavaa kun lataat bändin niin tulee uudet levyt ensin, minä mielummin

kuuntelisin vanhoista levyistä eteenpäin, toki saahan sen säädettyä listoille niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti