tiistai 21. kesäkuuta 2016

humanoidit

korpiklaani
fiktiiviset sanovat että eivät näe mitään, en ymmärrä minkälainen olo on jos ei näe mitään,
aikoinaan sanoin kaverille että sulje silmät, kato mitä näät, sen jälkeen hän on aina
nähnyt mustaa kun teki näin. muistan kun pienenä en ymmärtänyt iltarukouksen kohtaa
"taivaaseen ota tykösi", ajattelin että taivaaseen ota tyköni, se tyköni on sellainen mun
sielu, paikka tai jotain. katsokaas ei kai se sen omaa tykösiä voi luokseen ottaa, mitä
hyötyä siitä on. en kyllä enää ymmärrä meneekö se tykösi juttu nyt ihan noinkaan. itse
asiassa muistin sen sanonnan vai minkä kun ihminen sanoo että "biisi jäi soimaan päähän" ei
se oikeasti soi, nyt mulla rupes soimaan deep purplen joku biisi ihan oikeasti. nyt se yks
kuuli kun hoitaja tuli tarkastamaan että nukkuuko toi yks kun pitää mennä iltalääkkeelle,
se sanoi lähtiessään että -jatkakaa harjotuksia, se analysoi että armeijassa sanotaa niin,
sitten se meni armeijaan jonain tyyppinä sanomaan saman, ne sanoi, ilmeisesti toisilleen
että -mehän poltetaan tupakkaa -sekopää äijä. miten se voi noin monimutkaisesti toimia toi
skitsofrenia että ihmisiä ihan oikeasti tulee sanomaan jotain kun niille sanoo jotain, ne
ei varmaan kuullu että olivat mun päässä, onkohan toi todellista, ei varmaan ole kuten
skitsofreeneille sanotaan ettei äänet ole todellisia. muistan kerran kun mun joku juttu
mikä mä olin porattiin syvälle kiveen tai sementtiin, vissiin tukittiinkin vielä. musta on
tullut aika tyhmä, johtuu kai äänistä, yks syytti että äänet ajattelee mun aivoilla.
huomasin että mä ajattelen joskus että mitähän mä juttelisin jonkun kanssa. se yks juttelee
mun puolesta noiden tyyppien kanssa, väittää aina että tänne ei pääse enää ylimääräisiä,
eli vain niitä jotka ovat olleet täälä, tai käyvät täälä sieltä missä ei ole mitään.
humanoidit kuulemma ihmettelee miks me kuunnellaan ääniä, eli musiikkia. aika harvinaista,
istuskelin tuossa hoitajien kanssa, ääni rupes väittämään että kostaa mulle kun meni tuohon
paikkaan, kävin siinä ennen piipulla, nyt vaan istuskelin, luuli että mä polttelin, sanoi
aiheuttavansa minulle hädän, mutta ei tullut, pystyin apteekissakin istumaan kun sielä oli
muita asiakkaita, mulle pitää noi valdoxanit erikseen tilata, ovat kolmio lääkkeitä, jotkut
luulee että ne aiheuttaa jotain, mutta oikeasti ne aiheuttaa vaan alkoholin kanssa. en
tiedä, mutta tuntui hyvältä, sitten sain jonkun viestin, tai kenties idean kauneudesta,
että humanoidit ovat kauniita, niinpä. luin justiin jotain enkeli blogia netistä. rupes
hai... tuoksumaankin hyvältä, vaikka minulla on huono hajuaisti. nyt se yks joka ei
normaalisti käy päässäni mutta oli sielä tällä kertaa sanoi että ihmiset ovat kuolleita, ja
ne syntyy eloon mun avulla. sitten ne väittää että mä menin joskus menneisyyteen
syntyäkseni uudelleen itsenäni ja kaikki joutui seuraamaan minua. luin jutun että aikoinaan
jossain tuola humanoidit tulivat ja ottivat kylästä väkeä mukanaan eikä niitä nähty sen
jälkeen, ehkä ne vietiin toiselle planeetalle ja annettiin kehittyä sielä, luulen että
humanoidit kehittävät maapallon eläimistä uusia rotuja ja vievät ne toiselle planeetalle,
vai ovatko humanoidit tuoneet tänne nuo liskot? vai evoluutio kun kehittyi aavikko?
ajattelin vaan kun on noita liskohumanoideja. kehittääkö ne todella ihmisistä humanoidi
ristisiitoksia? millä perusteella ne valitsee? onko humanoideissa nisäkkäitä? eli nisät eli
rinnat. ne intiaanit jotka uhras ihmisiä oli kuulemma humanoideja, jotkut humanoidit syövät
katsokaas ihmislihaa. luulen että humanoideilla ei ole samanlaista sivilisaatiota kuin
meillä täälä kaupungeissa on, en kuitenkaan usko että ne missään metsässä asu, vai asuuko,
jos niillä on edes puita, tai edes planeettaa. oletettavasti ne näkee toisiaan silloin
tällöin ja tekee vaihtokauppoja tieteestään. jos intiaait olivat eteviä, miksi eivät
humanoidit ottaneet niitä? vai halusko ne edes mukaan? vai olivatko ne niin saastuneita kun
polttivat piippua. mitähän humanoidit syö? avaruudessa ei paljon ruokaa taida olla. katoin
aikoinaan dokumentin jossa evoluutio pistettiin ulkopuolelta suljettuun paikkaan, ajan
myötä kaikki kasvit kuolivat vaikka mukana oli kaikki evoluutioon tarvittava. eikö me
piiputtelijat päästä tähän uuden ajan evoluutioon mukaan? itse asiassa silloin kauan sitten
kun sienet tulivat kukaan ei tiedä mistä ne tuli, väitetään että ne tuli avaruudesta ne
siemenet mitkä ihmeen itöemät vai mistä ne syntyy. mistä humanoidit saa happea avaruudessa
vai tarviiko ne happea, onko niillä sisäinen hengitysjärjestelmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti