sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

vatsasta puhumista


queen - we will rock you (jääkiekkomatsista tuttu)
huomasin että puhun vatsasta kurkkuuni kaikki puheet mitä fiktiiviset puhuu. musta tuntuu
että mä en voi tehdä tolle hädälle (ahdistukselle) yhtään mitään. se tulee päivälläkin kun
nukahdan niin heräyksen jälkeen. nyt paljastui että ne fiktiiviset jotka ovat ruumiini
ulkopuolella voivat käydä muuallakin, vai ovatko ne niitä minun ääniäni vai keitä ovat, se
on se yks "kaveri" joka oli televisio/tietokone huoneessa kun minä kävin toimistossa
lääkkeellä, yhtä hyvin voisi olla kummitus, en tiedä onko kuollut, yhtä hyvin voisi ollakin
sitä paitsi mitähän ne juttelee muiden kanssa jos voivat jutella, toivottavasti eivät näitä
valheita mitä mun päässä juttelevat, esim. yksi väittää joskus, ainakin ennen väitti minua
homoksi, en ole siis homo. minkähän takia homo tarkoittaa latinaksi ihmistä, homo sapiens
joita me tämän hetken evoluution ihmiset olemme, tarkoittaa siis viisas ihminen. sitten gay
tarkoittaa iloista(hehhehheh) tällä hetkellä kuuntelussa on deep purple, seuraavaksi
listalla ccr ja hanoi rocks, sitten queen. ehkä sitten satyricon. niin, ollaanko me
homoilun tuloksia, miehelläkin jäänteet rinnoista, mulle muistaakseni "kaveri" aikoinaan
väitti että jumala on homo. muistan kun aikoinani puhuin päässäni että skitsofrenia on joku
ihmeen kirous, äänet väittivät että ei ole, en tiedä enää itsekään. skitsofreenien äänet
ovat riippuvaisia skitsofreenistä, esim. skitsofreenit kuurot näkevät hallusinaatioita
jotka viittovat. miten minun päässäni voi esim. olla usalaisia? kaiken lisäksi niiden
uskotaan olevan perverssejä. vaikka ne sanovat että eivät tee mitään perverssiä. kaiken
lisäksi kun minä en kuule mitään järkevää, en kuule englantilaisia sanoja joita en muista
mikä se sana on. nyt mä en kenenkään mielestä saa tulla aikaisemmin lääkkeelle, sanovat
että -mehän ollaan justiin puhuttu siitä. vaikka en muista siitä mitään, ottikohan mut joku
siksi aikaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti