maanantai 30. tammikuuta 2017



oma ottama kuva


ne fiktiiviset on kuulemma perinyt tapoja fyysisistä niistä, yksikin ärsyttää mua kun todellinenkin aikoinaan joissain
tilanteissa ärsytti, kännissä enimmäkseen koska en muista sitä, ala-asteellakin se ärsytti, en vaan tajunnut, vai
tajusinko?

me kuullaan niiden tyttöjen poikaystäviä, jotka on kuulemma sen yhden mukaan niiden isiä, niin poikaystäviä, se yks
päätteli että mä kuulen niiden auran avulla?

mä kuuntelen yleensä, aina oikeastaan, musiikkia, mutta koska äänet on kehoni sisällä, tietenkin mä kuulen sitten niitä
enemmän loogisesti ajatellen, koska näin todellakin on.

kuuntelin tässä infected mushroomin uutta levyä, tajusin että se on ikäänkuin tehty avonaiseksi aivoilleni sillä tavalla
että se menee musiikin mukana, joten se oli hieman tylsä levy, sanoin hoitajille, se yks sanoi että ehkä se aukenee
pikkuhiljaa, niin kai sitten.

nyt se yks keksi että mitä se joka ei ymmärrä negatiivistä aiheuttaa pahaa jos se ei halunnut ymmärtää negatiivistä että
ei kokisi mitään negatiivistä, en tiedä sitten halusiko aiheuttaakaan sitä, se, tai joku muu kuulemma ymmärtää silti
pahan kun muistaa sen ajoista jolloin se ymmärsi, joku sai sen yhen ymmärtämään taas negatiivisiä asioita, ja nyt sielä
on muita jotka eivät taas ymmärrä.

nyt se yks selitti sille joka ei ymmärrä negatiivistä että 2 omenaa on kaks omenaa, yks omena on hätä, sitten se selitti
että miinus omena onkin se hätä, että se antaa mulle ens kuussa omenan, se ymmärsi että -antaako se mulle ens kuussa
omenan. eikä ymmärtänyt, ilmeisen vaikeaa selittää.

kuuntelen sellasta michael harnerin rummutusta, se taitaa auttaa hätään, aavistan sen ja äänetkin sanoi.

nyt ne keksi sanoa sille joka ei ymmärrä negatiivista että -sinä joko aiheutat tai et aiheuta, ja minä pidän siitä kun
et aiheuta, ymmärsi kai. on sellasessa tilassa että et aiheuta. toinen vaihtoehto sille että aiheutat. nyt se selittikin
että se on negatiivistä jos sä aiheutat ja positiivista jos sä et aiheuta, kun selitti sen äsken vahingossa
ymmärtämättömyyttään toisin päin. nyt se selitti että sekin on negatiivistä jos ihmiset ei tykkää jostain asiasta, aika
hauskaa. eihän me ihmiset tykätä kaikista asioista, eli ollaan negatiivisiä. gurutkin on siis negatiivisia välillä, eihän
nekään tykkää kaikesta, vai tykkääkö, en osaa näin äkkiseltään sanoa. nyt se selitti sen kuinka haluan eroon hädästä, -sun
vierellä on joku tyyppi, se lähti pois, minä haluan siitä eroon, sitten se kelas että -enhän mä halunnu siitä eroon
-mutta jouduit kuitenkin. se selitti. sitten se ymmärsi että minä jouduin siitä hädästä eroon, sit se selitti että -se
toinen pääsi susta eroon. sit se ymmärsi että se pääsi siitä eroon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti