tiistai 28. maaliskuuta 2017

pitäs olla hiljaa...

nyt ne tytöt ja naiset ovat kadonneet kokonaan, en ymmärrä, kunpa noi muutkin äänet voisivat hävitä samalla lailla.
ne kuulemma tulee nyt sitten klo 18 jälkeen kun ennen eivät saaneet tulla, tai eivät tulleet. vaikka väittävät että ei
tulekaan, siis ne muut, eritoten se yksi.

sillä yhellä on mielikuva musta, sen takia joudun kuulemma olemaan tällainen.

mulla on hieman pökkyräinen olo, noista lääkkeistä ilmeisesti, meneeköhän hengetkin sekaisin noista lääkkeistä? pääseekö
sun sisälle psykedeelejä käytettäessä joitain tiettyjä henkiä jotka aiheuttavat sen tilaan, vai onko ne vaan huumaavia
eli joka tarkoittaa ilmeisesti humaltavia? humaltavia sana tulee siitä että siinä on humalaa, mikä on muistaakseni kasvi
en nyt jaksa netistä kattoo.

sain käsityksen että olen hiljentänyt pääni, se oli erittäin helppoa, käsitin, sen takia ehkä äänet ovat siirtyneet
ruumiiseeni. muistan lukeneeni joskus nuoruudessa että on sellainen tauti jossa koko ruumiista tulee aivoa.

sain idean, ehkä olen saamassa OOBEn kun saan hädän, oobe on 'out of body experience', eli 'irti ruumiista kokemus'

minun pitää itse tietää kaikki miten teen pään sisäiset asiat, jos ajattelen että minun pitää hiljentää pääni olemalla
hiljaa, se yks tulee mun päähän, mun pitää vaan käsittää se juttu sanoittamattomana.

mä voin vaikuttaa siihen mitä ihmiset puhuu, ja antaa niille vapauden puhua mitä haluavat olemalla kuulematta, eli jos on
jotain odotteita ihmisen persoonallisuudesta vaikutat siihen minkälainen hän on ja mitä puhuu. pitäisi olla vapaamielinen
ihmisten odotuksien suhteen, mutta kun luulee tuntevansa jonkun ihmisen. tuon yhdenkin pitää vihata mua kun tolla toisella
oli jotain odotuksia sen persoonallisuuden suhteen.

en kuule jotain asiaa jota en tiedä, ehkä tähän liittyy se että ne puhuu erittäin yksinkertaisia asioita, silti jotkut
ovat mielummin täälä kuulemassa näitä puheita, niillä kuulemma no niin tylsä 'elämä', eli niin, mikä 'elämä'?

nuo jotkin eivät halua esim. mennä pihalle kanssani koska se on suuri loukkaus minua kohtaan, sitten tuo yksi äskein keksi
että minua on loukattu by nuo äänet niin monta vuotta että en enää loukkaannu mentaalisesti.

nyt ymmärrän miksi sielä ei ole aina tonnikala pizzaa, se menee niin hyvin kaupaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti