maanantai 2. lokakuuta 2017

minä sanoin muistissani tuola jossain kerhossa yhelle miehelle, muistan jotain mutta menetin taas muistini, menetän sen
mukaan muistini että puhun joitain asioita joita en tiedä, ja kieltäydyn puhumasta jos tulee sellainen tila, sitten tuo
yks kusipää sanoi että minä puhun sen puolesta(ikäänkuin pyysi jotain muuta sitä) sit se yks se sanoi että en todellakaan
minä sanoin siihen että sinusta tulee minä jos puhut. minä mietin tai sanoin sielä että ehkä se on puhunut minuna, kun sen
nenä on jossain myöhäis teini iässä vaihtunut isoksi, kai, muistaakseni, ainakin minulle sanotaan välillä niin.

ne sanoo välillä että joillain on oikeus mutta ei velvollisuutta epäillä, sitten ne sanoo että:
-ilmeisesti mä en epäilly
tuohan on epäilyä, aika epäilyttävä lause, tuhoaa itsensä. epäilee, silti sanoo että mä en epäilly.

minä olen kuulemma syypää siihen että ovat täälä, siis päässäni, ja tekevät minulle vittumaisuuksia, tai ainakin puhuvat
en tiedä ovatko sitten joskus muinoin tehneet, ja mistäs se johtuu, tulevaisuuden skitsofreniasta?

mä saan nykyään pelkotiloja, no niitä ennemmin kuin hätä, koska äänet ei hyväksy että käyn hakemassa extra lääkkeen, en
saa sen jälkeen mennä enää tupakalle, eikä nekään saa, vaikka menevät, kun ovat mun sisällä. no, kuuntelen scorpionsin
balladeita, ne saa rauhottumaan, ehkä pitäis koittaa jatkossakin.

muistan ku aikoinaan pistin päässäni moottorisahaan polkupyörän kettingit, porukat leikki sillä päässäni, ongelmiahan
siitä tuli jonkun ajan päästä. sitten sielä oli sellanen pelottava moottorisaha jolla näytti olevan tahto, se ei ikinä
sammunut, se jätettiin autotalliin, mun piti väistellä sitä, aika mahdotonta. se oli punanen ja sielä oli verta sen
sisällä.

mä en voi ottaa mun mp3 soitinta edes esille kun kaikki esineet tuntuu menevän mun sisälle tai jotain, vaikea selittää.

ne monet välillä puhuu samaa asiaa, varmaan joku kohtalo puhua tiettyjä asioita(?) vaikka eivät hyväksy sitä, koska eivät
saa puhua toistensa päälle, vaikka ei ne tavallaan puhu toistensa päälle, jos ne puhuu samaa asiaa.

vaikka mä kirjottelen näitä, ne ei silti hyväksy näitä, mulla ei oo mitään valtaa omassa päässäni. ja ne väitti että mä
oon aika epätoivoinen.

mun päässä on jotain parantajia, ne väittää että minäkin olen. sitten aikoinaan sielä oli jotain trippailijoita.

ne väitti että on normaalia olla friikki, että voisivat olla friikkejä. ja minä saisin siltä yheltä luvan olla friikki,
en siltä kusipäältä kuitenkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti