sunnuntai 14. tammikuuta 2018

yhteys

tässä mun pinterest tili:
https://fi.pinterest.com/anssi1979/

niillä ei ollut mitään velvollisuutta, tai eivät sanoneet, että näillä ja tällä kertaa, tai sanoneet näinä kuukausina.
itsekin olen jollain lailla unohtanut koko sanan, eli tuttu jostain, kauan sitten. näillä kerroilla kai tarkoittaa niitä
tiettyjä aikoja joissa on 2, tällä kertaa kai tarkoittaa tätä hetkeä.

muistan kun minulla aikoinaan oli oma radio kanava, jota kaikki kuunteli ja naureskeli, siis päässäni kuulin, en radiosta.

ne ei tiedä mitä mä teen vessassa täälä nykyisessä asuinpaikassani, aloitin täälä pesemään hampaani ku äiti huomas että
hampaat ovat keltaiset, säikähdin, ja silti ne sanoo että mä pesin hampaani.

ne kuulemma välillä sai taistella mentaalisesti, eli mielessään, eli puheissaan, en tiedä mitä ihmeen mentaaliolioita
ovat.

joku niistä on kuulemma sielä, joutui jotenkin muka todellisuudesta eri mielentilaan, ja kuulee todellisuuden ääniä
skitsofreenisina ääninään.

sitä varten olen itsekeskeinen että jos haluan jostain päästä eroon skitsofreniassani, minun pitää sanoa kaikkialla, koska
jos sanon että paitsi ei maapallolla, päähäni tulee paikka joka on nimeltään maapallo, ja sielä se on olemassa.

ne ei kuulemma voi tehdä mitään, no ei kai jos niillä ei ole ruumista.

niillä kaikilla, yhdellä kaikilla niistä, ei ole mitään velvollisuutta olla täälä, silti kaiketi sanovat että ei ole
mitään velvollisuutta puhua, mielenkiintoista? sitten niillä ei ole tästä hetkestä lähtien aina kaksi viikkoa ole jotain
en vaan muista mitä, eli siis vaikka kuluu kuukausi, silti ne sanoo että näinä viikkoina.

minä en toista itseäni, sanon vaan uusia puolia vanhoista asioista.

sillä yhellä ei ole mitään oikeutta puhua kahelle, ei samallekaan, sit se yks sanoo että ei voi puhua kahelle jos kaks
ei voi vastata samaan aikaan, ja se sanoo että miten niin. sit mulla ei oo mitään oikeutta puhua kenellekään niille. en
tiedä osaanko edes enää, miten se tapahtuisi. kun sama jos vittuuntuu ajatuksiinsa, kuka puhuu ja kuka kuuntelee? luin
jostain että ego on toinen puoli, ja kaikkea hörhöä.

minä kuulemma kutsun kaikkia keiden nimen sanon. esim. sain aikoinaan yhteyden(?) varg vikernesiin, burzumin artistiin ja
haastattelin häntä, hän kävi aikoinaan päässäni ja puhui kuinka kummallisia kysymyksiä minulla oli, sitten sekoilin röllin
kanssa, yritin päästä hänen metsästään pois, rölli joutui heittelemään käpyä tontiltaan pois eikä saanut.

minä en kuulemma voi tietää kaikkea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti