lauantai 21. huhtikuuta 2018

päiväjäisiä

savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

se miksi edellisessä kirjotin ruotsia, on koska äänet sanoi että se auttaa minua ongelmien kanssa, enpäs tiedä. ja kävi
ilmi että se kusipää nauroi vaikka ei ymmärtänyt niitä, tulkitsi että ne on vitsejä, sit joku toinen ääneni sanoi että
tiedätkö onko ne vitsejä? siis sen pitää ymmärtää kaikki, että tietäis kaiken, vaikka ei halunnut peruskoulun yläasteella
opetella ruotsia, minä opettelin jonkun verran että opettaja ei valittais mulle. ikinä en silti viitannut, muuta kuin
toisen paikka kunnan koulussa jossa olin. ku 3 luokalla ei kuulemma saa pärjätä, koulunkäynti on niin vittumaista sen
jälkeen. se on kaiken lisäksi kuulemma noloa osata ruottia, en muista keksinkö minä aikoinaan kännissä. 3nnelle luokalle
siis muutin toiselle paikka kunnalle, ja tuo kusipää sanoi että ei saa pärjätä koulussa, se on niin vittumaista, keksi
vielä että ei 3nnen jälkeen, että siinä olisi jotain järkeä, jos ymmärrätte.

nyt se yks sanoi jotain ja että -niin jos mä puhun. vaikka se just puhui tuon.

se kusipää kuulemma vittuuntuu, ja muka nauraa ku se joutuu kyselemään, esim. kaupan kassalla asioita, sit joutuu
selittään kenelle se ostaa ja mitä jos ostaa jotain noloa, vaikka aivan kuin kaupan kassan henkilökuntaa kiinnostais.
vaikka jollain lailla aistin että se ei kysele, on vaan naurus pidättelemistä, vai onko? kuuleeko se? onko se se aito?

se kusipää tunnusti vahingossa että -sanonko jotain kummallista joihinkin väleihin, ku se puhuu asioita joita se on
kuullu, eikä ymmärrä niiden käyttötarkoitusta.

se kusipää kuulemma uskoo kaikkea mitä ne muut sanoo, paitsi minä, yleensä kääntää ne väärinpäin, ja saanut muutkin
kääntämään, esim. entisistä reissuista baareissa mulla omituisia muistoja, psykoosin aiheuttamia hallusinaatioita? virhe
muistoja. musta tuntuu välillä että jotkut niistä vittuilee sille, koska se vittuilee mulle.

-va, måste jag eta på maten?

en muista missä muodossa sanoin, enkä jaksa kattella, mutta äänet sanoi että vaihtoehtoisessa tulevaisuudessa, ehkä se
on parempi sana. ne mainitsi vaan sen, että minä sielä käytin suonen sisäisiä, se oli joskus ja minä kuulemma elin sen
ja sitten se kusipää vei mut menneisyyteen.

ehkä se kusipää yrittää menneisyytensä tekemään samoja asioita kuin hän että pystyisi aktivoimaan ne omaan käyttöönsä?

ennenmuinoin jotkut äänistä, jotka eivät ole enää minussa(?) sanoivat että minä näen päiväjäisiä, päivällä nähtyjä
painajaisia. en ole varma oliko se hätä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti