sunnuntai 8. huhtikuuta 2018

vähä lyhyeks jäi tällä kertaa

savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

mä kuulemma epäilen tehneeni kaikkea menneisyydessä, no, mitäs sitten tapahtuu on mysteeri.

se yks sanoi että hahhahhaa, kusipää vittuuntui

mulle kuulemma tulee ongelmia jos ne puhuu musta, oon hieman huomaillutkin sitä, ne nykyään melkein kokoajan puhuu musta
yhtäkkiä joku niistä huomaa että eivät, välttämättä, en osaa sanoa kun en niin kuuntele niitä, siis puhu musta. ja rupeaa
yhtäkkiä puhumaan.

se yks joka ei ole päässäni, sanoi että entisen tulevaisuuden menneisyydessä.

minä laskeskelen kaikkea, pitäs päästä 2della jakoiseen lukuun, eli 1 3 5 7 9, niin että se loppuis noihin numeroihin
nyt sitten sain järjen, vai sanoiko äänet, että tämä on ihan järjetöntä, no, laskeskelen jos siltä tuntuu, vaikka mitään
järkeä siinä ei ole.

se kusipää kieroilee, kun sanotaan että minä tykkään tuosta en siitä, se sanoo se tykkää siitä, ei tuosta, vittu. siis
otti mun menneisyyden minän ja jutteli kavereille, no, missäs minä olin silloin, suuri mysteeri.

nyt ne keksi miten sen kusipään saa tajuamaan, eli kuulemaan, juttelee englannin kielellä.

nykyään ne väittää että olen seurustellut yhen muijan kaa, en ymmärrä mitä kieroilua se on, mihin ne pyrkii?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti