sunnuntai 29. huhtikuuta 2018

shamaani rokkia


uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

burzum sanoo että tahti musa tulee neekereiltä, hmm, tummaihoisilta, ja sen takia tekee klassisen kaltaista, ilman rytmiä
mutta keksin aikoinaan että ei mene noin, olihan shamaneilla shamani rumpu, et sillee. ehkä kuitenkin neekereistä rokki on
kotoisin, ku se yks tyyppi opetti tummaihoisen soittamaan pianoa, ja rokista on tietenkin kehittynyt metalli.

minulle paljastui, joku menneisyyden minä sanoi kusipäälle että miks sä estät mua olemasta yhteydessä itseeni. siinä siis
syy miksi se kiusaa mua.

minä en kuulemma saa ajatella miten muistan asioita joistain toisista asioista tai se kusipää ottaa ne tiedot musta pois.

se yks sanoi että ne puhuu niin että niillä vaan tulee suuhun ilmaa ja muodostuu sanoja, ikäänkuin automaattisesti,
vuorotellen, joku näytelmä.

ne kuulemm puhuu välillä itseistämme, kun niillä henkilöillä on monta eri ihmistä samaa ihmistä, hmmm, ihmistä?

ne puhuu välillä että näillä ja tällä kerroilla, sit nyt ne sanoi että miten niin näillä kerroilla että miten ne voi
näyttää jotain että näillä kerroilla.

kävi ilmi että se muka ajoi mua takaa että mä saisin vapautuksen sivarista ja armeijasta, ku siis joudun mielisairaalaan
jne. jne. ku se ajatteli että mun pitää mennä armeijaan, mutta vaihdoin sieltä sivariin, ja sit sain mielisairaalassa
vapautuksen.

nyt ne sanoi että niillä ei mene aika nopeasti eikä hitaasti, ku humanoidit säätää jotain meiän geeneille dnalle whatever
niin aika menee nopeammin meillä täälä 3D ulottuvuudessa, en tiedä pitäskö päästä toiseen ulottuvuuteen niin aika menis
eri nopeudella.

nyt ne puhuu että mä välillä taistelen niiden sanoja vastaa, ja toisinpäin, mutta sanoivat jotain että aivankuin voisin
silti vaikuttaa siihen mitä ne puhuu, eli siis en pysty, kas kummaa ku eivät sanoneet että mua vituttaa, no, ei vituta
olen tottunut tollasiin paskanjauhaja ääniin jotka välillä vittuilee ja mitä lie puhuvat.

ny ne sanoi että en pidä niitä ihmeellisinä, välillä tulee ilmi menneisyyteni puheita(?) että mä en ymmärrä miten joku voi
olla mun päässä, äänenä ne siis oli, enkä ymmärtänyt miten ne mahtuu sinne, nykyään sit ymmärrän, tai en ymmärrä
tieteellisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti