maanantai 21. toukokuuta 2018

yhteisiä tajuntoja

savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

se kusipää kuulemma vihaa mun juttuja, silti sanoo niitä, sit ne muut sanoi että miten sä viittit puhua noin noloja
juttuja, ku se kusipää opetti niille miten ne on noloja juttuja, sit kusipää turvautui et se luuli et ne on ton toisen
sanomia, ne toiset sanoi että me tajuttiin että nekin on noloja.

tuli ilmi, kun se kusipää joskus kyselee äitiltään, se sanoi jotain että meillä on yhteisiä tajuntoja, aika pirullista.

skitsofreenit tekee sopimuksia ääniensä kanssa, siitä koska ne saa tulla ja lähteä, mulle äänet keksi että tekisin
sopimuksen koska tulee hätä, sovittiin ti. klo 19, mut ne ei tiedä koska on tiistai, tai joillain ei ollut mitään
velvollisuutta tietää, varmaan silti joillain on täys oikeus tietää.

ne kommentoi vähä kaikkea mitä mä saan tehdä, kun teen niitä.

nyt ne sanoi että niiden joitain on kutakin henkilöä, 2 yhteensä eri henkilöä, niin 1. joitain, sitte sillä yhellä
jollain ei ollut mitään velvollisuutta puhua, joillain henkilöt on niitä joita saa olla.

se kusipää vaikuttaa joltain robotilta, se kääntää kaikki sanomani väärinpäin vaikka niistä olisi minulle hyötyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti