maanantai 28. toukokuuta 2018

synti ei ole omatonto

savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle
jos luit edellisen, ja sait psyykkaus osiosta jotain, voit ruveta harrastamaan improvisaatio/extempore runoutta
kirjota niitä mitä mielessäsi on runon muotoon, tarina alkaa elämään itsestään.

vielä siitä ku se puhui väärinpäin, se kertoi kaikille aina, baarissa erikseen(?) että mä puhuin väärin päin vaikka
puhuin oikein päin, sit ne todellisuudessa kyseli multa että mitä mä ny höpisen, enkä kuullut sitä, vaan kuulin varmaan
ku se kusipää kyseli lisää typeriä kysymyksiä.

muistan kun aikoinaan se kusipää kovisteli teknokirkolla, ku sielä oli teknoa, se kävi sielä, vaikka se on vaan tapa
imeä lisää väkeä, ne ei varmaan todellisuudessa tykänny edes teknosta ne papit, sit homo juttu on sama ku ne sallitaan
vihkiä sielä, minä aikoinaan kertoilin että vankila on omantunnon korvike, nyt se kysyi että käykö syntiset kirkossa joku
keksi(minä?) että vankila ei korjannut niiden omaatuntoa joten niiden piti tulla kirkkoon, ku se ei ymmärtäny. ku vankila
on omantunnon korvike. vaikka synti ja omatunto ei ole sama asia, tavallisilla ihmisillä on omatunto, kristityillä VAAN
synti jonka ne saa anteeksi, eivät siis koe pahoista teoistaan mitään väärää.

mä kuulen välillä ku se kusipää ajattelee ajatuksiani väärinpäin, minä kuulemma, no kai sitte, nauran niille ku en voi
niille mitää. sille on turha selittää mitään. enkä tiedä onko se tosissaan, siltä ainakin vaikuttaa.

niiden mielestä kokoajan on mahdoton sana, ajatelkaa ny sen sisältöä. silti voi sanoa että ei kokoajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti