sunnuntai 6. toukokuuta 2018

anteeksi kusipää

savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle
näin tosi kummallista unta viime yönä, näin että menin, jälleen kerran vanhempieni vanhalle asunnolle jossa ne ei ole
asunut n. 12 vuoteen, siinä matkalla minulla oli hirveesti sääntöjä, joita joko minun tai äänieni piti totella, siinä
ajattelin että ne on typeriä, estää vaan elämästä täysillä, joten päätin että niitä ei saa olla, heti tuli helpottuneempi
olo, en muista miten äänet suhtautuivat päätökseeni.

mä ajattelin, voisinkohan mä huijata sitä kusipäätä, pyytäisin siltä anteeksi, vaikka mitään en, tietääkseni, ole hänelle
tehnyt. vaikka hän niin väittää, mm. menneisyydessä 20 vuotta sitten että minä kirjoittelen hänestä, näitä, miten se
sen voisi tietää, psykoosin aiheuttamia hallusinaatioita, definetely.

yhen tyypin mukaan mä en saa tehdä mitään mikä liittää mut kusipäähän, ehkä se aikoinaan sen takia, joutui(?) kuuntelemaan
trancea, ku minä tykkäsin siitä ennen häntä, ja hän nauroi minulle, varsinkin kun tanssin baarissa, vaan mitäs tapahtui,
samaa hän rupesi tekemään, hänellä oli kyllä tekosyy tykätä yhdestä bändistä, siinä oli myös kitaraa, ehkä tämän
inspiroimana hän rupesi kuitenkin kuuntelemaan muutakin trancea.

vielä tuohon tummaihoisten musiikkiin, ehkä sillä oli alunperin sama syy kuin shamaneilla, kun ne sielä puuvillapelloilla
orjana lauloivat.

en muista mitä piti kirjottaa, kirjotan ny tästä. hommasin kaktuksen aikoinaan, yks hoitaja kaatoi sen, ostin eilen kaktus
multaa, otan siitä pistokkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti