tiistai 19. kesäkuuta 2018

eivät voi jakaantua

savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

minä huomasin että jossain vaiheessa rupesin ajattelemaan että pahatkin voi käyttää psykedeelejä, no, en tiedä ku en
muista että voiko ne, joten jos taas rupeaisin ajattelemaan että eivät voi, pääsisiköhän ne jotkut niistä kaikista pois
päästäni?

tämä on ehkä, mutta tuleekohan mulle sellanen huomaamaton hetki kun saan hädän, elän epähuomiossa, kiinnitin siihen
huomiota tässä äskein, ku rupesin tajuamaan en saanutkaan hätää, jos oli edes tulossa.

ne sanoo välillä silti, sopiviin kohtiin, jos voin näin kirjoittaa niitä häirittemästä, väitti että eihän tuo silti
sopinut tuohon, ja ne me totes että ei sopinutkaan, aina, vaan välillä, ja tästä aamusta tähän kohtaan välillä sopi.

ne sanoo aina välillä että olivat mun huoneessa kun kävin vessassa, eivät siis olleet mukanani, vaikka väittävät välillä
kun olen kämpässäni, en vessassa niin eivät olleet ikinä(?) ulkopuolellani.

niillä oli ennen kyky mm. kirjottaa kirjan kanteen nimi niin se kirja luoutui ittelleen perustuen sen nimeen, nykyään ne
sit sanoo että tuo tuo ja tuo, jos haluavat jotain sellasta tapahtuvan, toiset sanoo että ei se enää toimi.

havaitsin että aivoihin meni ilmaa, kuului ininää, siinä kohdassa ne äänet puhui, siinä ilmassa teki äänteitä päässäni
ja kuulin ääniä, sillee ku unessa hengittää raskaasti. koittakaa ite jos haluatte ääniä päähänne :)

tuo yks ääni puhuu ja se saa äänensä niskaani, yhtäkkiä niskasta tulee joku ylimääräinen, sit nuo sanoo että ei niillä
ollu mitään mahdollisuuksia jakaantua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti