lauantai 23. kesäkuuta 2018

kusipää pelkää mua?

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

ne jotkut tai eräät sanoo että tietävät etteivät nuo ole täälä, sit toiset sanoo että ne vaan päätteli sen siitä kun eivät
kuulleet niitä. jotkut sano taas että tietävät etteivät ole täälä, sitten toiset sanoi että kaiken lisäksi luulevat että
nuo ole täälä. silti taistelivat keskenään tuosta asiasta vaikka toinen osapuoli ei kuullut niitä toisia.

ne sanoi että päätelin niistä jotain

ne myös sanoi että minä _sain_ tehdä, sitten lopetti sen _sain_ tekemisen(siis sanan sain), ja minä tein

ne kutsui yksikössä toisiansa, sitten yhtäkkiä rupesivat puhumaan monikossa. ku niitä on yhtä monta, siis yks niistä
äänistä, ja niitä ääniä on monia, siis yheltä ihmiseltä ääneltä whatever. ku ne siis sanoi että -eihän, (nimi monikossa)

mulla on sellasia ääniä jotka taistelevat kaikkia vastaan(?) silti ovat samaa mieltä jos muutkin kieltävät jonkin asian.
sit se yks sanoi että minä en kyllä kieltänyt, eli kielsi ettei kieltänyt.

ne kuulemma puhuu aivan mitättömiä asioita, todellakin.

itse asiassa minua ei vituta eikä mitään muutakaan tunteita ole noita ääniäni kohtaan, alussa oli niin paljon ongelmia ku
äänien kuuleminen oli niin uutta ja pelottavaa ku ne vielä pelotteli ihan rankemmalla kädellä, oon tyytyväinen että eivät
enää kiusaa minua. parempi siis tylsyys, ehkä tässä jossain vaiheessa vielä rupeaa vituttamaan mutta ei se auta vaikka
kuinka huutaisi, kenties ne vaan naurais mulle. surkeutta ylimmillään.

siitä vielä ku mä en puhunu kenellekään, aikoinaan ne sanoi että sain puhua, siis vihjailla joitain juttuja sille yhelle
joka on nykyään nuo, eivätkä nuo muka/kuulemma ole täälä, eivätkä ketään ikinä olleet ruumiini ulkopuolella vaikka kuulen
välillä niitä ilmassa, no, ne kieltävät kenties tänkin lauseen että en ikinä kirjoittanut, tai ne eivät nähneet ku
kirjotin, tai näkivät ja päättelivät että eivät näe jos se on jotain haitallista, niiden totuuksien vastaista.

minä vahingossa ajattelin, ku olen aina ajatellut niitä näitä, ihan mitättömiä, että hoitajia (oikeasti ohjaajia, mutta
sienet ei ymmärrä mitä ne ohjaa, joten ovat niiden mielestä hoitajia) saa häiritä hätä tapauksessa, että ne sanoo jossain
vaiheessa noin kaikille siis ilmottaa, ja ne yhdisti sen mun hätään. että niinku kaikille voi tulla hätä mut se ei ole mun
hädän kaltainen.

tuli mieleen että ottaahan se vähän päähän, mutta ei kannata tuhlata aikaa vihaan, kun se ei auta mitään, että miten
mä voisin auttaa ääniä päästäkseni niistä eroon, ja ne musta eroon ku eivät halua olla olemassa.

musta välillä tuntuu että joku on mun koneella ja sammuttelee ohjelmia, äskenkin mp3 soitin musicbee vaihtoi biisiä ja
tää teksti sammui, en tiedä jäikö jotain kirjoittamatta, eli katosi kun en ehtinyt tallentaa ja se sammui ku yritin
tallentaa. jos kuuntelee musicbeellä, kannattaa vaihtaa *player kohdasta wasapi musiikki koodekiksi, en tiedä mutta kai
voi muillakin ohjelmilla vaihtaa, itseni mielestä se on paras, vaikka ongelmana on se että muut äänet ei kuulu ku se
varaa itselleen jollain lailla koko jutun. *musicbee/edit/preferences/player/output. se siis sammui eikä edes kysyny
haluatko tallentaa, ja tästä päättelin että tallensin.

hermostuin vähä ku yks teksti katos mutta se ei auta joten yritän rauhoittaa itseni, ja nykyään se on helppoa.

se kusipää kertoi aikoinaan, vahingossa? että pelkää muurahaisia, vaikka yleensä sanoo että vihaa niitä, äänet fundeeras
et entä jos se pelkää mua, jossain ihme tiloissa? ku mua ihmetytti se lsd juttu että ollet applesiini ja kuori ittes, ja
se psyykkausjuttu että olet enkeli, lähde lentoon parvekkeelta. häntä vaan nauratti, ihmetteli että ei se voi olla
mahdollista.

niillä ei kuulemma ole tulevaisuutta eikä menneisyyttä, ikuisuudessako ne elää, en vieläkään oikein tajua ikuisuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti