sunnuntai 15. heinäkuuta 2018

voiko auringon repiä kappaleiksi?

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

nuo yhdet tuola jutteli aivan kuin se yksi olisi maininnut jonkun lauseen, sit tuo yks niistä toisista sanoi että mä
puhuin ja olin sen jälkeen hiljaa. ku se yks sanoi että puhu sä jotain joka mainitsin tuon yhden asian, tämä varmaan
tulee jatkumaan.

nyt se kusipää rupesi itkemään jos minua ei ole häiritty moneen kuukauteen

nyt ne sanoi että menen sekaisin niistä, eli musta tuli siis mielisairas ku sain ne päähäni.

olennon sisällä on tieto siitä mistä versiosta tulevaisuutta se tuli, ja huomaa jos sieltä tulee joku, ja pääsee takas
sinne, myös menneisyys on näin.

kusipää väittää, vahingossa muka kuulin että mä en saa tietää että kusipää auttaa mua. että tyytyisin siihen ja
hyväksyisin sen läsnäolon ja se sais olla täälä.

minä sanoin joskus kauan sitten kusipäälle hänen ollessaan vielä 'kaveri' että sääli sitä jätkää joka kuoli kun minä
sain sen ruumiin tai jonkun, kävi ilmi et se vieläkin uskoo siihen, lie edes pitääkö paikkansa, sit se haluaa sen toisen
mahdollisen(?) mun tilalle.

nyt joku kyseen alaisti että jos joku psyykataan uskomaan että auringon voi repiä kappaleiksi, voiko sen repiä, ku tuli
facebookissa vastaan et 'kesää on vielä jäljellä, ota siitä kaikki irti' ja se kysyi että mikä sulle kuvastaa kesää, se
oli aurinko. jostai kumman syystä siitä tuli et 'revi kaikki irti'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti