perjantai 27. heinäkuuta 2018

uusi lääke joka voi aiheuttaa hallusinaatioita...

savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

kusipäätä huomautettiin että se tekee jotain asioita ärsyttääkseen mua, mut ei oo tajunnu et jotkut ärsyttää sitäki
se hieman hätääntyi, toivottavasti ne oli peruuttamattomia, minuun kuulemma ei voi enää vaikuttaa ku en ole enää jollain
lailla aktiivinen muistoissani. eli en kärsi niistä, muuta kuin sanoina.

se yks tykkää ku se toinen ärsyttää muita, nauttiiko se siitä? sielä, vai täälä? on kai niin vittumaista.

sain uuden lääkkeen, akineton, se on alunperin parkinson lääke, muihinki vaivoihin auttaa, se on muscarita eli kärpäs
sieni ja nikotiini salpaaja, se voi myös aiheuttaa hallusinaatioita.

kattokaa googlesta 'schizophrenia art' niin saatte skitsofrenia taidetta.

ne sanoi että mua ei saa kattoo silmiin.

mä muistan ku olin jossain skitsofrenia sekopäissäni ja mut tungettiin possun sisälle.

mä kuulemma haluan mielellisiä ongelmia, se yks ajatteli että haluan ongelmia joissa minun pitää pelastaa tai jotain
itteni, näen siis kaikkea kamalaa, vaikka oikeasti haluan haasteita tietää viisaita ajatuksia.

vittumaista ku se yks käy muistojani läpi ja pistää ne sen, siis kusipään mukaiseen kuntoon, eli vittuiluun mulle, ellei
se toimi niin että ne on jo tapahtunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti