maanantai 20. elokuuta 2018

mitä ei voitu tehdä, ja sellasia.


uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

yks helpompi esimerkki on se, että ne sanoi että:
-ei kyllä ollakkaa kaikki sanottu ei

mä teen kuulemma eri asioita yhtä aikaa koko ajan? ku ne jotkut eräät välillä toteaa että miten niin ei tehny koko ajan.
eri asioissakin vielä. eli tein eri asioita koko ajan.

ne siis vielä kerran, sanoi että mä en voinu tehdä kaikkea yhtäaikaa, sit toiset sanoi tyypillisesti että ai ei oikein
voinu, no vittu enhän mä voinu, ja toiset sanoi toisille että ootte vähän hölmöjä, tai jotain.

ne taisteli siitä että vittuunnuinko mä välillä joidenkin niiden puheisiin.

mä kuulemma taistelin niitä joitain vastaan, ja joitain eräistä vastaan, ja en, yllätys yllätys, taistellu kaikkia
vastaan, arvaatte varmaan keitä.

mä vaan tulin tarkastamaan näyttääkö kaikki s(h aivastus)yvältä

en kuulemma laskenu, vaikka voisin, 150neen, se on kuulemma ihan järjetöntä.

niillä ei kuulemma oo korvia, silti ne kuulee.

jotkut/eräät väitti että mä en voinut tehdä, ja sit eri asioita, sit toiset jotkut/eräät sanoi jotain että sovitaanko niin
että se voi tehdä mutta ei sitten tehnyt, ja syitä on monta, muita kuin että se ei voinut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti