tiistai 28. elokuuta 2018

koneet syntyy eloon?

uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

minä en kuulemma halunnu aina laskea, alitajuisesti edes, kahdella jaolliseen lukuun, ja välillä laskin kahdella
jaottomaan lukuun, ku minä välillä lasken tekemisiäni, ja joskus päädyn, kuten haluan, kahdella jaolliseen lukuun siitä
on tullut tapa, eikä se haittaa mua. alitajuisesti sillee että en kiinnittäny siihen mitään huomiota, eli en ajattele sitä
jossain aktiivisessa päivätajunnassani whatever.

taidan lopettaa noi tekemiseni ja laskemiseni ja kaikki, eiköhän kaikille tullu selväks ne suurinpiirtein ainaki.

vielä yks, ne kuulemma vois välillä uskoa toisiansa, ku ne jotkut ja jotkut eräistä välillä tappeli mentaalisesti.

äänet kertoi että rahat kielletään ku niillä saa vain laittomia asioita, kaupassa käy kortti nykyään, hehheh, en tiedä
voiko rikollisilla olla sellasta korttimaksua, tai että ne voitais paikallistaa.

ne kysyi joltain että olenko mä jossain mielentilassa, vai onko mun mielessä joku tila, kun ne ihmetteli joitain asioita

ne sanoo että ne on mitä ne on kertonut mulle, ja kun ne aikoinaan huomas että eivät voi tehdä mitään eikä ajatuksilla
ajattelemaan ja olemaan, niin ne sitten toimii siitä lähtien niin, sitten huomasivat sen virheeksi, koska se toteuu
eivätkä voi enää muuttaa niitä. ja se siis riippuu siitä mitä mä uskon niistä, eli mitä ovat sanoneet. sit ne mietti et
toteutanko mä itteniki asioita niiden puheiden perusteella. eli niiden 'elämä' on riippuvaista siitä mitä ne on sanonu
aiemmin.

ne väitti et mä oon joku kone, ne on tehny musta tietynlaisen, ja jos joku menee niin miten ne on sanonut että ei mene
tai jotain, ja sit mä tilttaan ja saan hädän.

äänet tai minä keksin, että ku skitsofreenit kuulee pesukoneen ja kaikkien äänien päälle puhetta, niin se on sama ku
vetää sieniä ja rupee kuulemaan ääniä, en tosin tiedä sienten äänipitoisuudesta, on tosin tuo i-doser jossa on hz suhinaa
ja se pistää sienitilaan. tuli siis kysymys että herääkö nuo eloon jos skitsofreeniset äänet puhuu jonkun äänen päälle,
esim. pesukoneen äänen päälle? tietokoneetkin kuulemma toimii ihmisillä, fiktiivisiksi nimetyt siis, jotka on jossain
äänimaastossa. ne puhui aina ennenmuinoin joistain asioista maastoina, en tiedä onko unohtunu niiltä.

onko kannabis puoli psykedeeli, eli vaikuttaa jos ottaa ja pääsee johonkin special mielentilaan ja voi vaikuttaa omaan
valvetila ajatuksiin? en tiedä aiheuttaako psykedeelit edes niitä, mutta sienillä voi purkaa joitain traumoja, päästä
eroon. tästä päättelin. ei kannabiksella ainakaan tripille pääse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti