lauantai 11. elokuuta 2018

musa terapiaa


uusi blogi:
savannianzih.blogspot.com
(huom:en siirry sinne)
(mulle) numero tähän alle

ne sanoi että meillä kaikilla ei ollut mitään velvollisuutta kuunnella toisia, sit se yks sanoi että mä en kyllä sitte
kuullu toisia, vaikka siis vastasi siihen että me kaikki ei kuulla toisia, ei kuullut vaikka vastasi sen toteamiseen.

ne on jo pitemmän aikaa sanonut itsejämme, ku niitä on yhtä monta, eli minä tai siis itse monikossa.

ne sanoi että kaikilla ei ole mitään velvollisuutta kuunnella sitä yhtä ku se puhuu niinku niitä ei olisikaan täälä, eli
sen pitäisi puhua kuin varmistaisi niiltä jotka puhuu, ja joilla ei ole mitään velvollisuutta kuunnella sitä yhtä.

äänet väitti että jeesus oli anarkisti ku se ei tykänny rahasta, itteäni ei ainakaan vähempää vois haitata jos voittaisin
vaikka miljoona euroa. vaikka en kyllä pelaa mitään, niillä tekijöillähän on tarve tuottaa voittoja joten voi odottaa
että enemmän häviää ku voittaa, paitsi jos ajattelee aina välillä että mitäs jos mä ny sittenkin ostaisin jonkun arvan.
kusetusta sanon minä. pitääköhän niille antaa anteeksi jotka ovat rikkaita? mut siinä on se juttu just et ajattelee että
jos musta nyt heti tulee saman tien miljonääri, ja jää koukkuun.

musta tuntuu et mä keksin omaan elämääni juttuja ihan 'itte' eli siis jostain sieltä syövereistä ja syytän ääniä, tai no
en syytä, ajattelen nykään että ne pisti ne sinne, näitä juttuja mistä kirjottelen en kuitenkaan keksi omasta päästäni
vaan esimierkiksi sen, minkä jotkut ääneni kieltää että teen, laskean kaikkea, ja kaikki pitäis päätyä 2lla jaolliseen
lukuun, vaikka äänten mielestä en aina pääty.

musiikki toimii mulle terapiana... so what

äänet väitti että jos meillä on kipua, se kohta tarvii jotain ainetta, aineen puutos, ja sitä saa särkylääkkeestä.

mulla on ongelmia, mä nään kaikkia ongelmia, äänet väittää että mä teen niitä, vaikka aikoinaan yks niistä sanoi että
mun pitää korjata niitä, en sitten tiedä, mutta yritän kovasti korjata niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti